سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در تمجید از لیونل مسی گفت: امیدوارم مسی به رکورد ۲۰۰ گل دست یابد.

ارنستو والورده: امیدوارم مسی به رکورد ۲۰۰ گل برسد/ بعد از ۱۰ نفره شدن ریسک نکردیم

به گزارش قدس آنلاین، بارسلونا در آخرین بازی خود در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از المپیاکوس پذیرایی کرد و توانست با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد.

ارنستو والورده، سرمربی آبی‌ اناری‌ها در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بسیار خوشحالیم که توانستیم پیروز بازی شویم. پیروز شدن در چنین بازی‌هایی اصلا آسان نیست. المپیاکوس به نوکمپ آمده بود که تنها دفاع کند. بعد از اخراج پیکه شرایط برای ما سخت شد و اذیت شدیم. از عملکرد تیم راضی نیستم اما  از نتیجه راضی هستم.

او ادامه داد: بعد از ۱۰ نفره شدن زیاد ریسک نکردیم و کمی عقب نشستیم. منطقی است که بعد از ۱۰ نفره شدن بازی را اداره کرد و به کارهای دفاعی روی آورد. خوشبختانه پیروز بازی شدیم و این خوشحال کننده است.

مسی با گلی که در دیدار برابر المپیاکوس به ثمر رساند تعداد گل های خود را در لیگ قهرمانان به عدد ۱۰۰ رساند. والورده درباره این موضوع بیان‌ کرد: امیدوارم که مسی به رقم ۲۰۰ گل برسد.

سرمربی بارسلونا در پایان سخنان خود درباره اخراج پیکه، گفت‌: من آن صحنه را به درستی ندیدم. فکر نمی‌کنم که او توپ را عمدی زده باشد. او یک کارت زرد داشت و دلیلی نداشت تا عمدا توپ را بزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.