رشتخوار -رییس شورای اسلامی شهرستان رشتخوار گفت:بخش جنگل دارای ۱۹ روستا و۳۰ هزار نفر جمعیت از توابع رشتخوار است که بیش از ۱۲۰ کیلومتر از دور ترین نطقه روستایی این بخ ش با مرکز شهرستان فاصله دارد که با استقرار نمایندگی بهزیستی بخش جنگل رشتخوار این مشکل برای افراد تحت پوشش حل شده است.

نمایندگی بهزیستی بخش جنگل رشتخوار آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، حسن میرسیدی با تقدیر از پی گیری فرماندار و رییس بهزیستی رشتخوار  گفت: از این پس کلیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی به نمایندگی اداره بهزیستی در محل بخشداری جنگل  جهت تسریع و رسیدگی به کلیه امور و خدمات مددجویی مراجعه نمایند.

وی گفت:خدمات این نمایندگی بهزسیتی جنگل  شامل  اشتغال، معرفی نامه و گواهی معلولیت، تشکیل پرونده، بازدید از منزل، امتیازات آب، برق گاز، صدور پروانه ساختمانی و.. است

رییس بهزیستی رشتخوار هم با تایید این خبر به خبرنگار ما  گفت:بیش از دو هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی رشتخوار قرار دارد که بیش از ۳۰۰ خانوار از این جمعیت در منطقه محروم جنگل تحت پوشش هستند.

مهدی اکبر زاده  به قدس آنلاین  گفت: بیش از ۲۵۰ معلول در بخش جنگل  تحت حمایت اداره بهزیستی هستند که باید در خصوص علت معلولیت آنها آسیب‌شناسی جدی انجام شده و برای جلوگیری از تکرار معلولیت در این بخش پیشگیری‌های لازم انجام شده است .

وی افزود: خدمت‌رسانی به معلولان و انسان‌های ناتوان جسمی و حرکتی از فعالیت‌های در خور تقدیر بهزیستی است که باید قدردان آن بود و در این زمینه دولت آمادگی دارد از نهادهای مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد در امور بهزیستی حمایت کند.

وی با اشاره به این که  بخش جنگل  با ظرفیت بالای نیروی انسانی خلاق و زیبااندیشی در حوزه‌های مختلف اجرایی و خدماتی است و الگوی مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم است اظهار داشت : امیدواریم با همکاری مردم و مسوولان بخش جنگل  و تلاش همکاران بتواند جوابگوی مراجعان و مردم بخش جنگل  باشیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.