نرخ انواع سکه در بازار امروز تهران، با نوسان همراه بود و قیمت سکه تمام بیش از ۹ هزار تومان کاهش یافت؛همچنین قیمت دلار نیز با افت ۶ تومانی، ۴۰۱۴ تومان قیمت خورد.

افت بیش از ۹ هزار تومانی نرخ سکه تمام / دلار ۶ تومان ارزان شد

به گزارش قدس آنلاین، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه در بازار تهران (تا لحظه تنظیم این خبر) با ۹ هزار و ۹۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۸۰۰ تومان دادوستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵ هزار و ۲۰۰ تومان افت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۶۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. از سویی دیگر نیم سکه بهار آزادی شاهد افت ۴ هزار و ۱۰۰ تومانی بود و ۶۵۷ هزارتومان معامله شد.

ربع سکه بهار آزادی نیز با کاهش۶ هزار و ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۳۷۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی نیز با ۳ هزار و ۵۰۰ تومان افت، ۲۵۱ هزار تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز در بازار با ۵۰۶ تومان افزایش ۱۲۳ هزار و ۲۳۶ تومان ارزش‌گذاری شده بود.

صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۶ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۱۴ تومان فروختند. همچنین هر یورو امروز با ۶ تومان کاهش ۴ هزار و ۸۰۵ تومان و هر پوند با یک تومان افزایش ۵ هزار و ۳۵۴ تومان بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.