سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: گل اول ما به تراکتورسازی تقریبا بادآورده بود ولی فرصتهای زیادی را به گل تبدیل نکردیم.

مجید جلالی: با تراکتورسازی صدرنشین بودم اما در عرض سه هفته تیم نابود شد

به گزارش قدس آنلانین، مجید جلالی بعد از پیروزی تیم پیکان برابر تراکتورسازی در نشست خبری گفت: درست است گل اول ما تقریبا بادآورده بود ولی موقعیتهای بسیار خوبی داشتیم که نتوانستیم گل کنیم.

وی افزود: بازی در نیمه دوم به مراتب سخت تر شد و 15 دقیقه آخر بازی حالت ناپایدار داشت. خوشحالم بازیکنان این روحیه خوب را دارند؛ هرچند امروز خیلی خوب نبودند ولی با قدرت اراده پیروز شدند.

سرمربی پیکان تاکید کرد: تراکتورسازی با این بازیکنان جوان یک تیم قابل احترام است که فوق العاده بازی کردند و آنها را واقعا تحسین می کنم.

جلالی درباره اینکه این برد ششمین پیروزی متوالی پیکان در لیگ بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم که ظرفیتش را داشته باشیم و بتوانیم به این روند ادامه بدهیم. امیدوارم بتوانیم از وقفه های لیگ به سلامت عبور کنیم. به تیمم خوشبین و امیدوارم.

وی در خصوص بازی کردن امیرحسین صادقی تصریح کرد: شما دیدید در نیمه اول دو تعویض اجباری داشتیم. هر دو بازیکنی که بیرون آمدند، شکستگی پا دارند. شاید به همین خاطر بختیار رحمانی و مهران موسوی را حداقل یک ماه نداشته باشیم.

جلالی درباره تدافعی شدن تیمش بعد از گل برتری گفت: ما در نیمه اول اینطور نبودیم. در این نیمه موقعیتهای خوبی به دست آوردیم ولی در نیمه دوم تراکتورسازی بازی را بر ما دیکته و تحمیل کرد. بعد از دریافت گل تساوی، بازی حالت ناپایدار پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است تیمش صدرنشین لیگ باقی بماند، یادآور شد: فعلا 10 هفته از لیگ برتر گذشته است و دو برابر چیزی که بازی کرده ایم، بازی پیش رو داریم. نگاهمان نباید به این مسائل باشد. نگاهمان باید به این باشد که کیفیت تیم ما باید بیشتر شود و بازیکنان باید پیشرفت کنند.

سرمربی پیکان در پایان درباره اینکه چطور می خواهد روحیه پیروزی را در تیمش حفظ کند؟ گفت: این کار ساده ای نیست که بتوانید روحیه برد را به تیم القا کنید. خدا را شکر تیم ما پذیرفت و این روحیه را دارد. از الان به بعد نوع تمرینات و جلسات ما خیلی مهم است. حتی دیشب هم با بازیکنان مفصل صحبت کردم. در این مواقع یکسری عوامل مخرب سراغ مربی، بازیکن و تیم می آیند که باید آنها را رصد کنیم. تجربه این مورد را زمانی که در تراکتورسازی بودم دارم. تیم ما هفته هفدهم صدر جدول بود. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که از هفته هفدهم تا بیستم تیم ما به یک تیم نابود شده تبدیل شد. عوامل مخرب معمولا این مواقع سراغ تیم می آید. باید از این عوامل جلوگیری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.