اهواز_امام جمعه اهواز گفت: ما تا زمانی به برجام پایبند خواهیم بود که برای ملت ما مفید باشد و هر زمان که دیدیم سودی ندارد، این توافق را به فراموش خوانی تاریخ می سپاریم.

پایبندی ما به برجام تا زمانی است که به سود ملت باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع نخبگان علمی در خصوص توافق برجام، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا دیوانه وار و خارج از عرف بین المللی می تازد، آنسو نیز اتحادیه اروپا از برجام پشتیبانی می کنند، نگرانی ما این است که آیا اروپا در عمل نیز به این حرف هایشان پایبند هستند یا خیر؟

وی با بیان اینکه صرف اینکه اتحادیه اروپا به زبان از برجام حمایت کنند برای ما فایده ای ندارد، افزود: ما تا زمانی به برجام پایبند خواهیم بود که برای ملت ما مفید باشد و هر زمان که دیدیم سودی ندارد، این توافق را به فراموش خانه تاریخ می سپاریم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه سخنان خود با اشاره به آزادسازی کرکوک عراق، تصریح کرد: خوشبختانه این موضوع خیلی سریع و با کمک جمهوری اسلامی ایران پایان یافت و ضربه شکننده ای برای دشمن بود.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: باتوجه به اینکه تنها اسرائیل از اعلام استقلال کردستان عراق حمایت کرد، لذا این آزادسازی، شکستی برای اسرائیل بود.

آیت الله موسوی جزایری در پایان از تمامی نمازگزاران درخواست کرد: تا طبق تکلیف شرعی خود، از طریق ستاد مربوطه، به مردم مظلوم میانمار و یمن کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.