اهواز_رییس پلیس راهور اهواز گفت: راننده یکدستگاه خودرو سواری ریو به علت بالغ بر ۲میلیون جریمه تخلف رانندگی، شاکی خصوصی و ورود به محدوه ترافیکی برای فرار از قانون خودور خود را آتش کشید.

فرار از قانون با آتش زدن خودرو در اهواز پایان یافت

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از نیروی انتظامی خوزستان؛سرهنگ پیریایی با اعلام این خبر گفت:یکدستگاه خودروی سواری ریو در تاریخ۲۶مهرماه ۹۶ ساعت ۱۹ وسی وپنج دقیقه شب با ورود به محدوده طرح ترافیکی پارک شده وراننده خودرو را باسویچ وشیشه پایین رها کرده است.

وی ادامه داد:ماموران راهور پس از استعلام خودرو متوجه می شوند سواری ریو بالغ بر ۲میلیون و ۶۰۰هزارتومان جریمه تخلف رانندگی وشاکی خصوصی و ورود به محدوه ترافیکی را دارد.
سرهنگ پیریایی با اشاره به اینکه خودرو ریو ورود به محدوده طرح ترافیکی (خ سلمان فارسی) راداشته است، بیان کرد: پس از مراجعه راننده از وی درخواست مدارک خودرو شده که با ممانعت راننده مواجه شده و با توجه به عدم احراز مالکیت وجریمه سنگین وشکایت شاکی، ماموران درخواست اعزام جرثقیل برای انتقال خودرو به پارکینگ را می کنند.

رییس پلیس راهور اهواز با بیان اینکه متاسفانه در این حین راننده بنزین را ازخودرو بیرون آورده وبا پاشیدن بنزین به سمت خودرو، اقدام به آتش زدن خودرو می کند، افزود:بلافاصله ماموران، خودروی راهور راعقب برده و پس از دور کردن راننده با استفاده از کپسولهای اطفاء حریق متعلق به پلیس، اقدام به خاموش کردن خودرو کرد وخودرورا به پارکینگ انتقال می دهند.

سرهنگ پیریایی در پایان گفت: هدف راننده از این عمل را تشویش اذهان عمومی و فرار از قانون میتوان عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.