شهرکرد- امام جمعه شهرکرد گفت: دولتمردان باید نگاه به درون و اراده ملت فهیم،شجاع و آگاه باشند نه امید واهی به کشورهای غربی و آمریکا.

برجام ملعبه ای بیش نبود/ دولتمردان متکی به اراده مردم باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه های نماز جمعه امروز که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شده بود با اشاره به اجتماع عظیم و میلیونی مسلمانان به راه پیمائی بزرگ کربلا تاکید کرد: مسئولان تمام همت و تلاش خود را برای هرچه با شکوه تر شدن این اجتماع عظیم و حسینی بکار گیرند.

نکونام تاکید کرد: اربعین تمام هویت و سند افتخار شیعه است که دشمن از این راه پیمائی وحشت داشته و دارد.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به برجام تصریح کرد: برجام ملعبه ای بیش نبود و نیست اما متاسفانه مسئولان ارشد دولت و دولتمردان این مطلب را نفهمیده و درک نکردند و بیش از ۴ سال تمام وقت و هزینه های سفر به اروپا از سوئیس،وین و عراق را صرف این بازی ۲ سر باخت نمودند.

وی با انتقاد شدید از دیپلماسی دولت یازدهم و دوازدهم گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرمودند " من به برجام و کشورهای غربی خوش بین نیستم" اما متاسفانه دستگاه دیپلماسی و مسئولان رده بالای تصمیم گیرنده برای وزرات خارجه از درک این موضوع عاجز بوده و یا تمایل شدید برای رابطه با غرب و آمریکا داشتند.

نماینده ولی فقیه دراستان خطاب به دولتمردان و شخص رئیس جمهور گفت: حالا پس از ۴ سال هویت و ماهیت آمریکا و کشورهای غربی برای مسئولان دولتی و وزارت خارجه دولت یازدهم و دوازدهم مشخص شد امیدواریم آن رویه غلط و کاملا" اشتباه در دولت فعلی دیگر تکرار نشود و  مدیران وزرات خارجه در اصلاح امور گام بر دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.