رشت- امام جمعه موقت رشت گفت: سپاه سد محکم نظام در برابر دشمنی های استکبار است و مردم نیز همواره پشتیبان این نهاد انقلابی هستند.

سپاه سدمحکم نظام دربرابر فتنه ها/مسئولان از بیان آمارغلط بپرهیزند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ‌والمسلمین غلامرضا شفیعی‌زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت سپاه پاسداران را سد محکمی در برابر نا امنی هایی که کشور را تهدید می کنند دانست و اظهار کرد: نقش سپاه در حفظ امنیت و نظام اسلامی مثال زدنی است و این مهم از سخنان رهبری در مورد این نهاد انقلابی نیز مشخص است.

وی با اشاره به سخنان اخبر رهبر معظم انقلاب درباره سپاه پاسداران گفت: سپاه همواره منافع استکبار جهانی در منطقه را با تزلزل مواجه کرده و همین امر عصبانیت کشوری مثل آمریکا که به دنبال ایجاد خاورمیانه ای جدید در منطقه است را برانگیخته است.

امام‌جمعه موقت رشت تصریح کرد: مردم نیز سپاه را حافظ امنیت کشور در منطقه می دانند و از آن دفاع می کنند و همین امر بسیاری از نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

حجت الاسلام شفیعی زاده در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ دیوانه نیست چرا که وی صرفا یک تریبون برای بازگوکردن تفکرات سیاسی استکبار جهانی است که می خواهد برای دنیا تصمیم سازی کند و ترامپ و هر رئیس چمهور دیگری که در آمریکا روی کار بیایند، صرفا نقش بازگوکننده این تفکرات را دارند.

وی تصریح کرد: آمریکا هر خدعه ای را که برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار برده، ضررش را دیده و شاهد مثال آن هم به آشوب کشیدن منطقه از طریق اشغال افغانستان و عراق و سوریه است که تحلیلگران هم اذعان دارند همانطور که این سه کشور در نهایت تحویل ایران داده شد، بحرین و عربستان نیز که مکر جدید آمریکا است، به نظام اسلامی تحویل داده می شود.

پرهیز از ارائه آمار غلط

امام جمعه موقت رشت جنگ نرم را از دیگر برنامه های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: تغییر روحیه استکبار ستیزی، فراموش کردن غیرت و آزادگی و بی تفاوتی نسبت به سرنوشت سرزمین و مردم کشور، هدفی است که دشمن از طریق جنگ نرم پیگیری می کند.

حجت الاسلام شفیعی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز ملی استاندار اظهار کرد: متأسفانه استاندار در جامعه ما بسیار سبک شمرده شده و در تولید بیسیاری از کالاها موارد استاندار رعایت نمی شود که این امر باعث دلزدگی مردم از کالای تولید ملی می شود.

وی همچنین به روز آمار نیز اشاره و تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از آماری که در کشور داده می شود، منطبق بر واقعیت نبوده و این اتفاق خوبی نیست.

امام جمعه موقت رشت ارائه آمارغلط را بنا بر فرموده رهبر حرام اعلام کرد و گفت: ارائه آمار غلط، مسئولان را در تصمیم گیری دچار اشتباه می کند.

حجت الاسلام شفیعی زاده تصریح کرد: ارائه آمار غلط مایه دلسردی مردم از نظام می شود چون مردم پیشرفت یا رکود مملکت را با پوست و گوشت خود حس می کنند.

وی افزود: آماری که درباره اشتغالزایی ارائه می شود، چرا با واقعیا ت همخوانی نداشته و مردم آن را در جامعه حس نمی کنند؟

اما جمعه رشت تأکید کرد: مدیران و مسئولان جدیدی که روی کار آمده اند این مهم را مد نظر قرار دهند که ارائه آمار غلط حق الناس بوده و عواقب تضییع حق الناس بسیار شدید است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.