دیشموک - آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با سفر به دیشموک در جمع مردم حاضر و نسبت به پیگیری مشکلات آنان قول مساعد داد.

آیت الله ملک حسینی از نزدیک مشکلات مردم دیشموک را بررسی کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در سفری نیم روزه به بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه از نزدیک وضعیت این بخش را بررسی کرد. ملک حسنی در ابتدای سفر خود با حضور بر سر گلزار مطهر شهدای شهر ضمن غبارروبی و عطرافشانی، به مقام شامخ شهدای شهر دیشموک ادای احترام کرد.

ملک حسینی در جوار گلزار شهدای شهر دیشموک اظهار داشت: اگر تاریخ خوانده باشید مردم هیچ کشوری به حملات کشور خود  افتخار نکرده اند بلکه به دفاع از میهن افتخار می کنند.

وی افزود: در آینده خواهند نوشت ایران این افتخار را دارد که در برابر تمام دنیای شرک و کفرایستاد و از خود دفاع کرد.

آیت الله ملک حسین، این دفاع را مرهون شهدا دانست و گفت: شهدا مایه عزت و آبروی ما هستند و ما باید این آبرو را با حرکت در مسیر آنان برای خودمان حفظ کنیم.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دیشموک ضمن دیدار مردمی و همچنین دیدار با اعضای شورای شهر به ایراد سخن پرداخت.

مهمترین مشکل مردم راه‌های ارتباطی است

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک قبل از ایراد سخن توسط آیت الله ملک حسینی ضمن خیرمقدم به نماینده ولی فقیه، این حضور را به فال نیک گرفت و خواستار پیگیری مشکلات حوزه های مختلف دیشموک توسط آیت الله ملک حسینی شد.

حجت الاسلام راوند  به برخی طرح های فعال در منطقه از جمله گازرسانی و آب شرب شهر دیشموک اشاره و خاطر نشان ساخت: مسیر های ارتباطی دیشموک به نقاط مختلف و جاده های روستایی بزرگترین مشکل مردم دیشموک است.

امام جمعه دیشموک افزود: نبود گیرنده های دیجیتالی که منجر به گسترش استفاده از ماهواره در روستاها می شود و این یکی دیگر از مشکلات دیشموک است.

حجت الاسلام راوند گفت: ۱۴ مسجد و یک مصلای نماز جمعه در دیشموک بصورت نیمه کاره رها شده است.

امام جمعه دیشموک، نبود ادارات فرهنگی را یک معضل اساسی دیشموک خواند و گفت انتظار داریم به این مهم توجه شود. امام جمعه دیشموک همچنین خواستار مشخص شدن وضعیت سد بالیاب شد.

برای رفع مشکلات پیگیری میکنم

آیت الله ملک حسینی از پیگیری مشکلات به حق مردم منطقه خبر داد و گفت: با یاری خداوند مسئولان در جهت رفع محرومیت تمام توان و ظرفیت ها را به کار می گیرند. وی اظهار کرد: در جهت حل مشکلات سکوت نخواهم کرد چرا که سکوت در جهت رفع معضلات عمومی مردم خیانت است.

بررسی مشکلات مردم

در ادامه این سفر حضرت آیت الله ملک حسینی ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، مشکلات آنان را از نزدیک بررسی کرد.

دیدار با اعضای شورای شهر دیشموک

آیت الله ملک حسینی دقایقی را هم با اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری دیشموک به صحبت نشست و به رایزنی در خصوص مشکلات شهر دیشموک پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.