بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۲ درصد برای خرید انشعاب فاضلاب تا پایان سال جاری به متقاضیان خبرداد.

پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای خرید انشعاب فاضلاب به متقاضیان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، غلامحسین ساقی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر فروش انشعاب فاضلاب در منطقه شهرک فرهنگیان  و شرق سپاه تا میدان دولت و نیز شمال بلوار فرودگاه شهرستان بجنورد و نیمه غربی شهر شیروان  آغاز شده که شهروندان می توانند با مراجعه به امور های بجنورد و شیروان  از این تسهیلات  استفاده و نسبت به خرید انشعاب اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هزینه هرانشعاب با احتساب هزینه آسفالت حدود ۲۳ میلیون ریال است، اظهارکرد: هم اکنون در منطقه شهرک فرهنگیان بجنورد حدود ۹۰ درصد شبکه جمع آوری فاضلاب اجراء شده است و آماده فروش انشعاب است.

ساقی افزود: همچنین اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب از منطقه شرق سپاه به سمت میدان دولت آغازشده و همزمان پیمانکاران در حال  اجرای شبکه فاضلاب و نصب انشعاب هستند و شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به امور آب و فاضلاب شهرستان بجنورد واقع در خیابان آزدی( حنایی سابق) نسبت به خرید با استفاده از تسهیلات بانکی اقدام و انشعابات خود را وصل کنند.

وی تصریح کرد: شبکه فاضلاب درضلع شمالی  بلوار فرودگاه شهربجنورد نیز ایجاد و فروش انشعاب آغاز شده که درصورت خرید انشعاب نصب نیز شروع می شود.

ساقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۸ درصد جمعیت شهر بجنورد تحت پوشش  تاسیسات فاضلاب هستند که برای افزایش این رقم اجرای برنامه فایناس جاری در این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.

لازم به ذکر است افزایش میزان بهره مندی مشترکین آب از خدمات فاضلاب ضمن صرفه جویی در هزینه های مردم که برای تخلیه چاه های جذبی هزینه می شود، از آلوده شدن سفره های آب زیر زمینی جلوگیری کرده، بهداشت عمومی را ارتقاء داده و امکان استفاده مجدد از پساب تصفیه شده به عنوان منبع آبی ارزشمند و پایدار را نیز فراهم می آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.