کرج- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کرج گفت: روزانه ۷ هزار زائر اربعین حسینی مهمان کرجی‌ها در کربلا هستند.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، جعفر یعقوبی مرام بیان کرد: طبق تقسیم‌بندی وزارت کشور استان البرز در پیاده‌روی اربعین پذیرایی از ۳۵ هزار زائر را بر عهده دارد که از این میان، پذیرایی ۲۰ هزار زائر بر عهده ستادهای تابعه استان البرز و پذیرایی روزانه از هفت هزار زائر توسط شهرستان کرج انجام می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عبات عالیات کرج بابیان اینکه بسیاری از کشورها حاضرند میلیاردها برای برگزار نشدن پیاده‌روی اربعین و حضور نیافتن شیعیان جهان در این مراسم هزینه کنند، عنوان کرد: این وظیفه ماست که با هماهنگی و همبستگی در راستای برگزاری مراسم اربعین، تلاش کنیم. .

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با اربعین، تأکید کرد: اربعین اوج همبستگی شیعیان جهان و آیینه‌ای از پیامبر و یادآور مهاجرین انصار است.

یعقوبی مرام در بخش دیگری گفت: افرادی که در ستاد اربعین همکاری می‌کند به‌گونه‌ای از سوی امام حسین (ع) دعوت‌شده اند. می‌خواهیم با فعالیت‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین بکوشیم.

وی به لزوم انجام اقدامات جهادی در راستای فراگیری قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا تأکید کرد و گفت: همه می‌دانیم که چه باشیم و چه نباشیم، راه و نهضت امام حسین (ع) ادامه دارد پس چه‌بهتر آنکه بتوانیم گامی در راستای جهانی‌شدن این مهم برداریم.

به گفته رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کرج، این شهرستان در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین، روزانه پذیرایی از ۷ هزار زائر را به عهده دارد.

وی بابیان اینکه پذیرایی از ۱۵ هزار زائر به‌صورت روزانه توسط مردم در این پیاده‌روی انجام می‌شود، از شهروندان خواست تا در این فریضه بزرگ مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.