مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی پذیرش و انتشار اسامی پذیرفته شدگان نهایی در ۱۱ کدرشته خاص آزمون سراسری ۹۶ در بعدازظهر امروز ۲۹ مهرماه خبر داد.

نتایج نهایی پذیرش در ۱۱ کدرشته خاص کنکور ۹۶ امروز اعلام می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین توکلی افزود: اطلاعیه ای در ۲ مهرماه ۹۶ برای آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آنها یکی از کدهای ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵ ،۱۷ ،۱۸ ، ۲۰، ۲۱ ، ۲۲ ،۲۳ و ۲۴ اعلام شده بود، منتشر شد.

وی افزود: در آن اطلاعیه مراحل گزیش برای معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های ۱۱ و ۱۷ (دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی)، ۱۲ (دانشگاه شاهد)، ۱۴ (دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری)، ۱۵ (مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی)، ۱۸ (دانشکده غیرانتفاعی رفاه)، ۲۰ (دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله «عج»)، ۲۱ (دانشگاه شهید مطهری)، ۲۲ (دانشگاه مذاهب اسلامی)، ۲۳ (دانشگاه صداو سیما) ، ۲۴ (الهیات و معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا(ع)) اعلام شد.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: با توجه به انجام مراحل مصاحبه و گزینش برای معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت این کدرشته ها، اسامی پذیرفته شدگان نهایی کدهای ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵،۱۷،۱۸، ۲۰، ۲۱ ، ۲۲ ،۲۳ و ۲۴ از بعد از ظهر امروز ۲۹ مهرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

وی یادآور شد: پذیرفته شدگان نهایی این کدرشته ها می توانند برای ثبت نام در روزهای دوشنبه و سه شنبه اول و دوم آبان ماه ۹۶ با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

توکلی گفت: کلیه پذیرفته شدگان باید در موعد مقرر به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند و در صورت عدم مراجعه به موقع برای ثبت نام، به منزله انصراف بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد. همچنین در صورتی که برای این افراد قبولی دیگری در شهریورماه اعلام شده باشد قبولی قبلی کم لم یکن (لغو) شده و پذیرفته شدگان باید در رشته قبولی جدید ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.