شهرکرد-وزیر ورزش و جوانان گفت: در مجموع اعتبار ملی در بخش جوانان در سال ۹۲ حدود ۶ میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۹۶ به ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

افزایش ۶۶ برابری اعتبارات در بخش ورزش جوانان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر شامگاه شنبه در در نشست هم اندیشی با هیئت های ورزشی و سمن های جوانان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت:در طول تمام سال های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هر زمان که آمریکا خیزی به سمت ایران برداشته با حمایت های اروپا و کشور های عربی و حتی روسیه و چین مواجه شده است اما اینبار با وجود تعهد نامه برجام و نقض آن از سوی رئیس جمهور آمریکا تمام کشورهای اروپایی از ایران حمایت کردند که این موضوع حقانیت نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر به اثبات رساند.

وی افزود: استفاده از لفظ عربی برای خلیج همیشگی فارس از سوی رئیس جمهور آمریکا باعث شد که بسیاری از مردم دنیا و حتی منتقدان ایرانی نظام در خارج از کشور در مقابل ترامپ ایستاند و این حرکت را محکوم کردند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به اقدامات سازمان های مردم نهاد در کل کشور گفت: فعالیت این سازمان ها در حال نهادینه شده است  و دخالت دادن این سازمان ها در تصمیمات کشوری موجب کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش روافزون این نهادهای می شود.

وی تصریح کرد: تعداد NGO ها در دولت قبل کمتر از ۱۰۰ عدد بود که در حال حاضر این تعداد به ۲ هزار تشکل مردمی افزایش پیدا کرده است.

سلطانی فر با اشاره به تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش گفت: لایحه ای برای جداسازی سازمان ملی جوانان و وزارت ورزش به مجلس ارائه شده اما تا زمانی که این تفکیک صورت گیرد با تمام توان و امکانات برای رفع مشکلات جوانان گام بر میداریم.

وی افزود: در زمینه گسترش و افزایش تسهیلات ازدواج و امکانات و شرایطی که باید برای جوانان فراهم شود تمام توان خود را بکار میگیریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در سال ۹۵ با وجود افزایش تسهیلات ازدواج  تا سقف ۱۰ میلیون تومان پرداخت این تسهیلات  نسبت به سال ۹۴ بیش از ۳ برابر افزایش داشته است.

سلطانی فر با اشاره به  اعتبارات در بخش جوانان گفت: در مجموع اعتبار ملی در بخش جوانان در سال ۹۲ حدود ۶ میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۹۶ به ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

وی با اشاره به کلنگ زنی های متعدد و کارشناسی نشده در دولت قبل افزود: در حال حاضر ۴ هزار پروژه کلنگ زده شده و یا نیمه تکمیل وجود دارد که برای ساخت و تکمیل این پروژه به اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان نیاز است.

سلطانی فر عنوان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده رقم قابل توجهی به هیئت های ورزشی پرداخت شده است که این پرداخت ها در سال جاری به اندازه که اعتبارات تخصیصی به هیئت های ورزشی در سال های قبل بوده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به استعداد یابی در استان های مختلف افزود: باید شرایطی فراهم شود که استعداد ها در استان های مختلف شکوفا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.