اهواز_جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده و تخریب ۳۵ باب منزل محل تجمع خرده فروشان و معتادان در شهرستان اهواز خبر داد.  

اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در سطح شهرستان اهواز 

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ سید محمد صالحی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان، طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر، ماموران انتظامی و یگان امداد در یکی از مناطق کلانشهر اهواز به اجرا در آمد.

وی در ادامه بیان داشت: در اجرای این طرح تعداد ۳۵ باب منزل خالی از سکنه که پاتوق معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و موجب نا امنی و نارضایتی ساکنین محل شده بود، با هماهنگی مراجع قضائی و همکاری اداره برق، گاز و شهرداری اهواز با ۲ دستگاه لودر تخریب شدند.

سرهنگ صالحی افزود: در این راستا ۳۴ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در پایان پاکسازی ها، ساکنین محل از زحمات پلیس در راستای برخورد با سوداگران مرگ قدردانی کردند، خاطر نشان کرد: طرح مبارزه قاطع با خرده فروشان و هنجارشکنان با همکاری مراجع قضائی توسط پلیس خوزستان با تمام توان استمرار خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.