یزد- سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان یزد گفت: از نهم تا دوازدهم آبان ماه اولین رویداد گردشگری ورزش های هوایی پاییزه با حضور ورزشکاران ورزش های هوایی از سراسر کشور در استان یزد برگزار می شود.

اولین رویداد گردشگری ورزشی هوایی در یزد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا نصیری بابیان این خبر اظهار داشت: همه ساله در فصل پاییز ورزشکاران ورزش های هوایی از سراسر کشور با توجه به شرایط مساعد جوی به شهر جهانی یزد سفر می کنند تا از پتانسیل های موجود در این استان برای آموزش و پرواز استفاده نمایند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود: این رویداد امسال از نهم تا دوازدهم آبان ماه و با حضور خلبانان پاراگلایدر از سراسر کشور در دو سایت پروازی استان یزد برگزار می شود.

نصیری تصریح کرد: کمیته ورزش های هوایی استان یزد با در نظر گرفتن خدمات رفاهی و گردشگری آماده استقبال از تمامی مربیان، خلبانان و علاقه مندان به این رشته ورزشی از سراسر ایران جهت رقابت در حضور بزرگان پرواز ایران می باشند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: استان یزد در بحث گردشگری هوایی ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی را دارد که طی دو سال اخیر فعالیت های زیادی در این حوزه انجام شده است که یکی از آنها برگزاری نمایش هوایی است .

وی افزود: ورزش های هوایی استان یزد با برنامه های متنوع و جذاب از نهم لغایت دوازدهم آبان ماه در دو سایت پروازی استان یزد واقع در جاده یزد ـ دربید  انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.