کرج- دیدار حساس تیم های تاسیسات دریایی و گیتی پسند اصفهان در کنار تمام اتفاقات ریز ودرشت خود یک رویداد ویژه داشت وآن خداحافظی دو داور البرزی فوتسال از دنیای قضاوت بود.

خداحافظی دو داور مطرح فوتسال البرز از دنیای قضاوت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، «پژمان رضایی» و «رضا ترابی» که در بیش از یک دهه اخیر حضوری مستمر در لیگ برتر فوتسال ایران داشتند و حساس ترین بازی ها را داوری کردند در نهایت تصمیم به کناره گیری از دنیای قضاوت گرفتند تا فضا برای فعالیت داوران جوان تر مهیا شود.

در این ارتباط رضا ترابی به خبرنگار قدس آنلاین گفت: پس از ۱۰ سال قضاوت مستمر در لیگ برتر فوتسال به این جمع بندی رسیدیم که به فعالیت رسمی خود در دنیای داوری پایان دهیم.

وی افزود: در یک دهه اخیر بازی های مختلفی را قضاوت کردیم ونتایج زیادی به نفع ویا ضرر تیم ها رقم خورد و در این بین ما وجدان و آبروی خودمان را وسط گذاشتیم تا خدای ناکرده ناعدالتی ای صورت نگیرد.

ترابی به عدم بین المللی شدن خود و پژمان رضایی اشاره کرد و گفت: به نظرم این توان و ظرفیت را داشتیم تا جز داوران بین المللی کشورمان قرار بگیریم اما برای حضور در لیست داوران بین المللی علاوه بر توانایی فردی وفنی نیازبه  فاکتورهای دیگری هم بود که متاسفانه ما از آن بی بهره بودیم.

این داور البرزی تصریح کرد: حمایت استانی و پشتیبانی هیئت استان و مسئولان نیز نقش بسزایی در این انتخاب شدن داشت که متاسفانه در البرز برای ما رقم نخورد.

وی در پایان با قدردانی از تمام کسانی که در این سالها حامی داوری فوتسال بوده اند گفت: خانواده ام اولین ومهمترین حامی من در فعالیتم در داوری بودند که باید تشکر ویژه ای از آنها داشته باشم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.