ایلام- رئیس دانشگاه ایلام گفت: دانشگاه ایلام در تلاش است تا با گسترش رشته های نفت و گاز، بعنوان دانشگاه برتر در این حوزه تبدیل شود.

تبدیل دانشگاه ایلام به دانشگاه برتر حوزه نفت و گاز

دکتر محمد علی اکبری روز یکشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه با توجه به پتانسیل فراوان استان در حوزه نفت و  گاز، این دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی، پروژه های پژوهشی – تحقیقاتی با شرکت پالایش گاز، پتروشیمی، شرکت گاز استان و شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام به انجام می رساند، اظهارداشت: دانشگاه ایلام در حوزه صنایع مرتبط با نفت و گاز، علاوه بر دانشکده شیمی، در دانشکده اختصاصی نفت و گاز اقدام به آموزش و تربیت دانشجویان این حوزه کرده و در حال حاضر در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کند.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت دانشکده نفت و گاز در حال جذب اعضای هیأت علمی هستیم، افزود: فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در سال گذشته و امسال برای رشته های مخازن و اکتشاف نفت داده شده و متقاضیان دارای شرایط می توانند با مراجعه به سامانه جذب هیأت علمی وزارت علوم (سامانه نور رضوی) ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه ایلام اولویت جذب اعضای هیأت علمی را افراد بومی عنوان و تصریح کرد: هدف ما از جذب اعضای هیأت علمی دانشکده نفت و گاز، ارتقا سطح علمی این دانشکده و تبدیل آن به قطب علمی کشور در این حوزه است.

محمد علی اکبری به انجام مصاحبه علمی متقاضیان اعضای هیأت علمی این دانشکده در دانشگاه ایلام اشاره کرد و یادآور شد: متقاضیان بایستی دارای مدرک دکتری در رشته های مرتبط باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.