کرج- هجدهمین جلسه شورای شهر کرج در حالی برگزار شد که ایجاد دفاتر بازسازی بافت های فرسوده در این کلانشهر به عنوان راهکاری برای تسریع در نوسازی مناطق مختلف شهری در آن مطرح شد.

دفاتر بازسازی بافت های فرسوده در شهر کرج ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این جلسه که پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج در خصوص لایحه تپه مراد آب اظهار کرد: تشکیل  بازآفرینی بافت‌های فرسوده تپه مرادآب پیشنهادشده است که طی جلسه‌ای به بحث و بررسی در این خصوص می پردازیم.

احد رسولی در ادامه افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بنا است دفاتر بازسازی بافت‌های فرسوده در رابطه با این پروژه راه‌اندازی شود.

 وی تصریح کرد: این پروژه برای کمیسیون عمران و سرمایه‌گذاری ابهاماتی دارد که باید این ابهامات بررسی و برطرف شود و بدون شک تا زمانی که ابهامات طرح برطرف نشود امکان ورود به این طرح وجود ندارد.

فرج‌الله ایلیات عضو شورای شهر کرج در این ارتباط گفت: هیچ معبری در پروژه  ساماندهی تپه مرادآب وجود ندارد و باید هر چه سریع‌تر معابر لازم و اساسی برای تپه مرادآب ایجاد شود تا زیرساخت‌های ضروری در خصوص سرمایه‌گذاری انجام شود.

خلیلی اردکانی دیگر عضو شورای شهر کرج نیز در این خصوص اظهار کرد: تپه مرادآب به‌عنوان نگینی در شهر  است با این حال طی ۱۵ سال گذشته تاکنون تحولات اساسی در این بخش صورت نگرفته درحالی‌که این منطقه از ظرفیت بالایی برخوردار است.

 پیش از این رییس شورای شهر کرج در نطق پیش از جلسه با اشاره به  بازدید خود از منطقه ۱۲ کرج گفت: احداث تقاطع جاده قزالحصار و بلوار امیرکبیر  برای عابران پیاده مشکلاتی ایجاد می‌کند، همچنین نبود پل‌های عابر پیاده و نگرانی خانواده‌ها برای عبور و مرور فرزندانشان  مسائلی بود که در این بازدید از سوی ساکنان مطرح شد.

محمد نبیونی با بیان اینکه این منطقه از لحاظ کمبود فضای سبز، امکانات تفریحی و ورزشی مشکل اساسی دارد گفت:با توجه به جمعیت قابل‌توجه این منطقه کمبود مراکز مذهبی و مسجد ازجمله موارد مطرح‌شده توسط ساکنان کیانمهر می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.