مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی موضوع کودک آزاری دختر ۹ ساله در جنوب تهران را بر اساس نظریه پزشکی قانونی رد کرده و اعلام کرد: پلیس به دنبال فرد سارق است.

رد ادعای آزار و اذیت توسط پزشکی قانونی/ پلیس به دنبال مرد سارق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، بر خلاف برخی از خبرهای منتشر شده مبنی بر آزار و اذیت دختری ۹ ساله توسط فردی که سلاح سرد همراه خود داشته، این خبر تایید نمی‌شود.

بررسی‌های میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی حکایت از آن دارد که دو روز پیش مردی غریبه، حدودا ۲۵ ساله، که به احتمال بسیار زیادی قصد انجام سرقت داشته در پلکان یک مجتمع مسکونی در منطقه ولی آباد شهرری مشاهده می‌شود که این شخص پس از روبرو شدن با اهالی ساختمان اقدام به فرار از ساختمان کرده که فرار وی همزمانی داشته است با حضور دختر ۹ ساله به همراه برادر کوچکترش در داخل راه پله ساختمان.

با توجه به حساسیت این نوع خبرها از  اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران حوزه حوادث درخواست می‌شود تا قبل از انتشار اینگونه از خبرها، از صحت و سقم خبرهای خود اطمینان پیدا کرده و به صرف انتشار اولیه‌ی این نوع خبرها اکتفا نکنند.

پزشکی قانونی هیچگونه آزار و اذیت دختر ۹ ساله در منطقه ولی آباد شهرری را تایید نکرد. تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق منازل ادامه دارد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.