زنجان - سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری زنجان گفت: جمعیت روستایی استان ۳۸ و در کشور ۲۸ درصد است که این آمار برای این زنجان مزیت محسوب می شود.

میانگین جمعیت روستایی زنجان ۱۰ درصد بیشتر از کشور است

ادریس سالاری روز یکشنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی و هماهنگی روابط عمومی تعاونی روستایی منطقه پنج کشوری افزود: زمانی که مهاجرت از مناطق روستایی به شهری اتفاق می افتاد استان زنجان توانست جمعیت ساکن در این مناطق را حفظ کند و این اقدام که موجب شده تولید محصولات کشاورزی از نقاط قوت استان باشد.

وی ، مهمترین مزیت جمهوری اسلامی که روزانه شاهد بالندگی آن هستیم را همراهی مردم و افکار عمومی با رهبران ایران دانست.

سالاری یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها را مدیریت افکار عمومی بیان کرد و افزود: حفظ بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی اعتماد عمومی نیازمند گزارش ها و پاسخگویی های مستمر به

افکار است.این مسئول ادامه داد: در هرکدام از بخش ها مدیریتی حوزه روابط عمومی باید تلاش کنیم از ابزارهای رسانه ای موجود سنتی و نوین ارتباطی، رسانه هاو مطبوعات استفاده شده تا مخاطبان را اقناع و و اطلاعات لازم به آنان منتقل شود.

سالاری یادآورشد: پاسخگویی مستمر می تواند یکی از آیتم های موثر در جلب اعتماد عمومی به نظام باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان گفت: در کنار این مساله نباید از انتقاد هراسی وجود داشته باشد چرا که یکی از بهترین فرصت در اختیار مدیران و روابط عمومی ها شنیدن انتقاد است که می تواند به تقویت عملکردها و خدمات رسانی مثبت مجموعه ای بدون هزینه کمک کند.

سالاری افزود: روابط عمومی ها چشم، گوش و زبان دستگاه های اجرایی هستند که باید تلاش کنند عملکرد و خدمات مدیران و مسئولان برای مردم اطلاع رسانی شود و از طرفی بازخورد مخاطبان و مردم را به مدیران منتقل کنیم.

وی یادآورشد: وزیر کشور دستورالعمل توجه به ارباب رجوع را ابلاغ کرده که بزودی در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

** روابط عمومی تبدیل به حوزه ای تخصصی تر شده است.

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان زنجان گفت: در این سازمان تعاون ارباب رجوع مشتری است و زمانی مراجعه می کند که نیازی داشته باشد و تبدیل به خواسته شود.
محمود نوری افزود: دراین تقاضا مشتری به دنبال ارزش است و سازمان تعاون روستایی نیز به دنبال ارائه و دریافت ارزش از این مخاطبان است.

وی اظهارکرد: اگر بتوانیم تقاضای مشتری را برطرف کنیم ارزش به مشتری داده شده و از طرفی نیز ارزش های اعتماد، ارتقاء سازمان به لحاظ پاسخگویی در حوزه افکار عمومی افزایش می یابد.

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان زنجان گفت ارتباط با ارباب رجوع دو طرفه است که موجب ارزش دادن و ارزش گرفتن می شود.
به گزارش ایرنا، بیستمین جلسه شواری برنامه ریزی روابط عمومی های سازمان تعاون روستایی کشور به میزبانی استان زنجان با حضور روابط عمومی های استان های کردستان، اذربایجان شرقی، اردبیل، همدان، آذربایجان غربی و زنجان برگزار شد. 

این شوار با حضور معاون روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تعاون روستایی کشور، مدیرکل سازمان تعاون روستایی، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، رئیس اداره روابط عمومی سازان مرکزی تعاون روستایی، رئیس منطقه شورای برنامه ریزی و هماهنگی روابط عمومی های تعاون روستایی منطقه پنج، مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی استان زنجان تشکیل شد و در آن مسائل و مشکلات و توسعه فعالیت های روابط عمومی های این سازمان با رسانه ها بررسی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.