ایلام- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: در ایام اربعین، یک چادر برای زائرانی که بیماری خاص همچون بیماران دیابتی و قلبی دارند، در مهران اختصاص می یابد.

چادر مخصوص درمان بیماران خاص در ایام اربعین در مهران برپا می شود

به گزارش قدس آنلاین، دکتر کریم لاله ماژین با بیان اینکه بیمارستان صحرایی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان از ۱۲ تا ۲۴ آبان در پایانه مرزی مهران دایر می شود، اظهارداشت: این بیمارستان بصورت ۲۴ ساعته به مراجعین ارائه خدمت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان صحرایی شامل اورژانس، داروخانه و پزشک متخصص خواهد بود، افزود: یک چادر نیز با هدف ارائه خدمت به بیماران خاص، بویژه بیماران دیابتی و قلبی راه اندازی خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام کمبود دارو، امکانات، نیروی انسانی و مشکلات رفت و آمد به مرکز استان را از مهمترین مشکلات این مدیریت در اربعین سال گذشته عنوان و تصریح کرد: در اربعین امسال در صدد رفع این مشکلات هستیم و برای همین منظور برنامه های متعددی پیش بینی شده است.

کریم لاله ماژین یادآور شد: دو استان اصفهان و مرکزی نیز بعنوان استان های معین در حوزه مدیریت درمان تأمین اجتماعی تعیین شده اند که در صورت نیاز به زوار اربعین در مرز مهران ارائه خدمت خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.