بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مقابله با ظلم و زیاده خواهی یک تکلیف دینی و الهی است و ملت ایران هیچگاه از این موضع خود عقب نخواهد نشست.

مقابله باظلم و زیاده خواهی یک تکلیف دینی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، در نشست اعضای ستاد یوم الله سیزده آبان شهرستان بجنورد، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که بر این اساس همه وظیفه دارند در این راستا عمل کنند زیرا مبانی دینی اسلامی ما بر اساس ایمان شکل گرفته است.

وی افزود: مردم باید در هر شرایطی هوشیار باشند تا دشمنان به افکار و عقاید جوانان ما نفوذ نکند.

وی همچنین با اشاره به اظهارات نسنجیده و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا، گفت: این حرکات چیز جدیدی نیست و نشان از خوی توحش و استکباری آنان داشته و این جنگ زرگری ها برای باج خواهی از ایران است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز افرادی که تصور می کردند آمریکا قابل اعتماد است به واقعیت غیر قابل اعتماد بودن آمریکا پی بردند.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی پشتوانه و قدرتی مردمی دارد، اظهار کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مربوط به جناح، خط و خطوط سیاسی نیست بلکه متعلق به گفتمان انقلاب است،  بنابراین آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان حضوری کم‌نظیر خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه با فریب و حیله می خواهند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند تا وحدت و یکپارچگی مومنین را از بین ببرند، افزود: قطعا مردم ما با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان به دنیا نشان می دهند که این یک خیال خام از سوی دشمنان است و نمی توانند با این شیوه کاری از پیش ببرند.

حجت الاسلام سالاری در ادامه به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: این مراسم در مرکز استان بجنورد راس  ساعت ۹ صبح از میدان شهید تا میدان بازرگانی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.