یزد- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مرکز فوریت های ۱۱۰ قلب تپنده ناجاست که می تواند در ایجاد رضایت مندی یا نارضایتی مردم نقش مهمی داشته باشد و پاسخگویی به موقع به مطالبات مردمی؛ اعتماد مردم به پلیس را در پی دارد .

پاسخگویی به موقع به مطالبات مردمی؛ اعتماد مردم به پلیس را در پی دارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار ایرج کاکاوند در کمیسیون عملیات پلیس استان با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس از طریق پاسخگویی به موقع به مطالبات آن ها بیشتر می شود اظهارداشت: پایش ماموریت های پلیس و رفع معایب و نواقص موجود بسیار مهم است.

وی با تاکید بر توجه کامل به تماس­ های مردم با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ افزود: مرکز ۱۱۰ قلب تپنده ناجاست که می تواند در ایجاد رضایت مندی یا نارضایتی مردم نقش مهمی داشته باشد.

سردار کاکاوند تصریح کرد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی بوده و پاسخگویی مناسب، صحیح و به موقع به خواسته های مردم از اولویت های مهم پلیس است.

فرمانده انتظامی استان گفت: اگر به مرکز فوریت های پلیسی توجه ویژه ای داشته باشیم؛ شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه و همچنین رضایت مندی شهروندان از عملکرد پلیس خواهیم بود.

وی خاطرنشان ساخت: توجه شهروندان به هشدار­ها و رعایت نکات پیشگیری از جرم و آسیب­ های اجتماعی؛ مجرمان را در رسیدن به اهداف و خواسته­ های شومشان ناکام خواهد گذاشت.

سردار کاکاوند علت بسیاری از آسیب­ ها و ناهنجاری­ های اجتماعی را غفلت و ناآگاهی شهروندان، برشمرد و افزود: شهروندان باید بدانند که توجه به نکات و توصیه­ های پلیسی، از رخ دادن بسیاری از جرایم پیشگیری خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس و همکاری و هم پوشانی همه دستگاه های دخیل در امر امنیت، شاهد افزایش امنیت و احساس امنیت شهروندان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.