مدیرعامل سازمان عمران و توسعه خراسان گفت: ارائه بهترین و کیفی‌ترین خدمات به زائران بارگاه منور رضوی همواره اولویت آستان قدس رضوی بوده و به همین منظور تاکنون 18 مجتمع در مسیرهای منتهی به مشهدالرضا(ع) احداث شده است.

ارائه بهترین خدمات به زائران رضوی در مجتمع‌های میان راهی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهندس مهدی عباسی در آئین گشایش هجدهمین مجتمع رفاهی میان‌راهی و نمازخانه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: مجتمع رفاهی میان‌راهی بجستان در کیلومتر 12 بجستان- فیض‌آباد و در زمینی به مساحت 8 هزار و 500 متر مربع در راستای ارج نهادن به شعائر اسلامی و فراهم کردن امکانات لازم برای زائران با صرف هزینه 10 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.
وی افزود: در این مجتمع دو ساختمان نمازخانه مجهز برای خواهران و برادران، وضوخانه، رستوران، فضای بازی کودکان، آلاچیق، سرویس‌های بهداشتی و شش باب مغازه احداث شده تا تمامی نیازهای زائر را در اقامتی کوتاه مدت برطرف کند.
عباسی در پایان گفت: با تاکید مدیران عالی آستان قدس رضوی و همچنین بر اساس سند چشم انداز 20 ساله این مجموعه معنوی، احداث چنین مجتمع‌هایی را در محورهای منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) دنبال خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.