دیشموک- در نشست شورای اداری دیشموک از فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از سازمان سپاه کشور، تجلیل شد.

تجلیل از فرمانده سپاه کهگیلویه در شورای اداری دیشموک

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  شورای اداری دیشموک با دعوت از  فرمانده سپاه کهگیلویه به نمایندگی از سازمان سپاه، در پاسخ به سخنان واهی ترامپ؛ با اهداء لوح سپاس، از وی و سازمان سپاه تجلیل بعمل آورده است.

نشست شورای اداری دیشموک با حضور حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه، حجت الاسلام درسته مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی و در حضور سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده فرمانده سپاه کهگیلویه، تشکیل شد.

فرماندهی سپاه پاسداران کهگیلویه به عنوان مهمان ویژه این جلسه دعوت شده بود.

  حسن امیریان رئیس شورای اداری بخش ضمن قدردانی از حضور فرماندهان سپاه در این جلسه گفت: ما با تجلیل از شما عزیزان خواسته ایم تا به یاوه گویی های ترامپ و استکبار جهانی در مورد هجمه های اخیرشان علیه سپاه، پاسخ دهیم.

 فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه ضمن واهی خواندن و بی اثر دانستن سخنان ترامپ و همه دشمنان بر علیه انقلاب و نظام و حتی سپاه، گفت: همه کشور حمایت قاطع خویش از سپاه را اظهار کرده و این نشانگر وجود  کلمه «وحدت» در کشور جمهوری اسلامی ایران است.

برومندزاده اظهار کرد:  وحدت به عنوان قویترین سلاح باید حفظ شود و به بحث نرم و اقتصاد کشور هم  توجه ویژه شود.

در این جلسه هدایایی از طرف شورای اداری بخش دیشموک به سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده فرماندهی سپاه کهگیلویه و ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج دیشموک اهداء شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.