فردیس- استاندار البرز گفت:  طبق آمار بیش از ۱۴۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در البرز حضور دارند  و ۴۷ هیات استانی و ۱۵۰ هیات ورزشی شهرستانی در آن به ثبت رسیده است.

۱۴۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در البرز فعالیت دارند

به گزارش قدس آنلاین  محمد علی نجفی شامگاه امروز سه شنبه در آیین افتتاح متمرکز پروژه های ورزشی استان البرز که در سالن مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شهرستان فردیس برگزار
شد اظهار کرد: فعالیت سمن ها در البرز بسیار قابل توجه است به نحوی که در حال حاضر ۱۵۰ سمن و سازمان مردم نهاد در استان فعالیت دارند که ظرفیت ویژه ای به شمار می رود.

استاندار البرز با اشاره به پتانسیل های غنی ورزشی استان، در بخش ملی، افزود: در این بخش نیازبه توجه مسئولان داریم.

وی در ادامه گفت:حرکت ما شعاری نیست، رئیس جمهور عنایت ویژه ای به حوزه جوانان و بانوان دارند و در البرز هم به زودی شاهد تحولات خوبی در این بخش های حوزه های مدیریتی و اجتماعی خواهد بود.

نجفی با بیان اینکه سرانه های ورزشی در البرز بسیار پایین است، گفت: باید این سرانه ها را ارتقا بدهیم.

وی به بزرگترین پروژه عمرانی ورزش استان اشاره کرد وگفت: سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج تا کنون بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما برای تکمیل آن ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز است که اگر این اعتبار تخصیص پیدا کند تا پایان سال شاهد بهره برداری از این طرح ورزشی خواهیم بود.

استاندار البرز در پایان افزود: استان در بسیاری بخش ها هم ظرفیت بالایی دارد وتلاش خواهیم کرد تا تیم های ورزشی را در استان بومی سازی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.