فردیس- وزیر ورزش وجوانان با اشاره به اینکه میزان کمک به هیات های ورزشی استان البرز تا ۴ برابر افزایش پیدا خواهد کرد گفت: تکمیل سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج برای این وزارتخانه مهم است و تلاش می کنیم تا هفته دولت سال آینده این طرح افتتاح شود.

سالن ۶ هزار نفری کرج در هفته دولت سال آینده افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر شامگاه سه شنبه در  در آیین افتتاح متمرکز پروژه های ورزشی استان که در سالن مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شهرستان فردیس برگزار شد، گفت: موفقیت بانوان در عرصه های بین المللی برای کشور افتخار آفرین است.

سلطانی فر با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند، افزود:مصمم هستیم زمینه حضور بانوان در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی و مدیریت وتصمیم گیری فراهم کنیم.

سلطانی فر در ادامه افزود:در رابطه با لایحه احیا سازمان ملی جوانان در انتظار تصویب مجلس شورای اسلامی هستیم.

وزیر ورزش وجوانان  با بیان اینکه که اراده بر این است با نگاه کارشناسی دقیق این اتفاق بیفتد، گفت: وزارت ورزش و جوانان نیز اهتمام ویژه به تشکیل سازمان ملی جوانان دارد.

سلطانی فر  ادامه داد: در دوره جدید بی وقفه سازماندهی امور جوانان را دنبال می کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: به صورت مجزا با استانهای مختلف در صدد ساماندهی امور جوانان هستیم.

سلطانی فر گفت: استان البرز و کرج استعداد بالایی در حوزه ورزش و جوانان در رده های سنی مختلف دارد و بسیار امیدوار هستیم در آینده نزدیک خبرهای خوشی را از این استان بشنویم. وی بیان کرد: سهم خوبی بالغ بر ۷۵۶ میلیارد تومان را برای تکمیل طرح های ورزشی به استانها تخصیص داده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.