زنجان- مدیرعامل راه‌آهن شمال‌غرب ایران از راه‌اندازی یک قطار جدید در زنجان خبر داد و گفت: در چند روز آتی با همکاری راه‌آهن ایران یک قطار دیگر به مسیر تهران زنجان و زنجان به تهران اضافه می‌شود.

راه‌اندازی قطار جدید در مسیر زنجان به تهران و بالعکس

به گزارش قدس آنلاین، علی خدایی ظهر امروز در مراسم افتتاح قطار پنج ستاره فدک که در راه‌آهن زنجان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این قطار افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در ناوگان ریلی به مردم استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه قطار ۵ ستاره فدک امروز به بهره‌برداری می‌رسد و نخستین سفر خود را انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: از این نوع قطارها جز در زنجان، در سه شبکه ریلی دیگر در کشور وجود دارد.

مدیرعامل راه‌آهن شمال‌غرب ایران با بیان اینکه قطار فدک زنجان به مشهد چهارمین قطار ۵ ستاره فدک در شبکه ریلی کشور است، تصریح کرد: از جمله این قطارها می‌توان به قطار قم به مشهد و ... اشاره کرد.

خدایی با بیان اینکه امید است راه‌اندازی این قطار گوشه‌ای از خدمات راه‌آهن شمال‌غرب به زائران امام رضا(ع) باشد و موجب رضایت مسافران شود، تصریح کرد: راه‌آهن تلاش دارد تا خدمات دیگری جز خدمات امروز ۵ ستاره فدک، به مسافران ارائه دهد.

مدیرعامل راه‌آهن شمال‌غرب ایران در پایان سخنان خود از راه‌اندازی یک قطار جدید در زنجان خبر داد و گفت: در چند روز آتی با همکاری راه‌آهن ایران یک قطار دیگر به مسیر تهران زنجان و زنجان به تهران اضافه می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.