سنندج - تصادف خودروی سمند حامل ۵ نفر از معلمان منطقه کلاترزان از توابع شهرستان سنندج موجب مرگ یکی از این معلمان شد.

تصادف رانندگی در مسیر سنندج - سروآباد موجب مرگ معلم سنندجی شد

به گزارش قدس آنلاین، بعدازظهر امروز سه شنبه خودروی حامل پنج نفر از معلمان خانم آموزش و پرورش منطقه کلاترزان از توابع شهرستان سنندج بعد از تعطیلی مدرسه و در هنگام مراجعت معلمان به منزل در گردنه تیتور سنندج با یک دستگاه وانت نیسان تصادف کرده و بر اثر این سانحه، معلمان مصدوم و توسط اکیپ های امدادی و فوریت های پزشکی به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شدند.

 متاسفانه بر اثر این تصادف یکی از معلمان مصدوم سانحه به نام کتان عزیزی بر اثر جراحات وارده فوت کرد و چهار معلم دیگر نیز هم اکنون در بیمارستان  کوثر سنندج تحت درمان قرار دارند و روند مداوای آنان در حال پیگیری است.

 گفتنی است، به محض کسب اطلاع از وقوع سانحه مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به همراه مدیر آموزش و پرورش منطقه کلاترزان با حضور در بیمارستان کوثر از معلمان عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان آنان قرار گرفت و با خانواده همکار ارجمند مرحومه کتان عزیزی ابراز همدردی کرد.

 مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ضمن اظهار تاسف از وقوع این سانحه دلخراش فقدان این همکار ارجمند را به خانواده شریف فرهنگیان کشور به ویژه فرهنگیان دلسوز و پر تلاش استان تسلیت گفت و برای همکاران مصدوم نیز از درگاه خداوند منان شفای عاجل مسئلت کرد.  

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.