کرج- رییس هیئت کشتی استان البرز از برگزاری مسابقات بین المللی کشتی به میزبانی این استان خبرداد.

البرز میزبان مسابقات بین المللی کشتی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید یاری اظهار کرد: میزبانی قابل قبول البرز ورعایت استانداردهای لازم رضایتمندی وتقدیر فدراسیون کشتی را به دنبال داشت و براین اساس مقرر شد یکی از مسابقات بین المللی کشتی تا پایان سالبه البرز واگذار شود.

وی با  بیان اینکه تمام توان خود را برای میزبانی شایسته از مسابقات کشتی آزاد وفرنگی جوانان کشور گذاشتیم گفت: این تلاش خوشبختانه از دید فدراسیون کشتی دور نماند وطی نامه ای از نحوه میزبانی البرز تقدیر شد.

یاری در ادامه به عملکرد کشتی گیران البرزی در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: بخش اعظمی از نفرات تیم البرز در این مسابقات تجربه نخست خود در رده جوانان را پشت سر گذاشتند.

وی تصریح کرد: توقع بیشتری از این تیم داشتیم و به طور قطع دلایل نتایج حاصله را در نشست هایی تخصصی وبا حضور کمیته فنی بررسی خواهیم کرد.

رییس هیئت کشتی استان البرز با ابراز امیدواری نسبت به آینده گفت: به طور قطع جوانان ما در مسابقات آتی عملکرد بهتری خواهند داشت و با کسب تجربه لازم بهتر نتیجه می گیریم.

وی در پایان با قدر دانی از همکاران خود در هیئت کشتی گفت: برگزاری مسابقات کشتی آزاد وفرنگی جوانان کشور کار بسیار سنگینی بود که در قالب یک کار گروهی انجام شد وخوشبختانه مورد توجه متولی کشتی کشور و تیم های حاضر قرار گرفت که جا دارد از این بابت به همکارانم خسته نباشید بگویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.