کرمان - عامل قتل خانوادگی ۱۰ نفر در جهان آباد فهرج بامداد چهارشنبه در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.

عامل قتل خانوادگی در فهرج به دار آویخته شد

به گزارش قدس آنلاین،  مدیر کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: حکم قصاص محکوم علیه صبح امروز با حضور اولیای دم در شهرستان فهرج و در محل ارتکاب جرم با حضور مردم به مرحله اجرا در آمد.

یدالله موحدگفت: دستگاه قضائی با کمک عوامل انتظامی و امنیتی استان کرمان در راستای برقراری امنیت جامعه از تمام توان خود استفاده کرده و اجازه جولان به مخلان نظم وامنیت را نخواهد داد.

لازم به یاد آوری است: قاتل جوانی ۲۶ ساله و دارای سابقه کیفری بود که از دو سال قبل با شخصی ازدواج کرد و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی شد.

قاتل، دوم دی ماه ۹۵حدود ساعت ۱۷ با مراجعه به در منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بود ، اقدام به تیراندازی به سمت منزل و قتل پدر همسرش کرد.

قاتل سپس با ورود به داخل منزل همه افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله  بست که با توجه به این‌که شماری از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بودند آمار کشته‌ شدگان افزایش یافت .

در این حادثه تلخ متأسفانه ۱۰ نفر از جمله پدر، مادر، چند تن از فرزندان و همسایگان خانواده از جمله یک دختر بچه ۷ ساله به قتل رسیدند و  ۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

قاتل بعد از این جنایت  به ایرانشهر در سیستان و بلوچستان گریخت که با اقدامات اطلاعاتی ظرف کمتر از چند روز در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.