شرکت ایسوس دو نوت بوک جدید را روانه بازار کرده که برای اجرای بازی های رایانه ای مناسب بوده و توانمندی های سخت افزاری مناسبی دارند.

لپ تاپ های قدرتمند برای علاقمندان بازی های رایانه ای

به گزارش قدس آنلاین، نوت بوک ROG Strix Hero Edition مجهز به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و سیستم تفکیک رنگ قدرتمندی است که وضوح و شفافیت بصری آن را دوچندان می کند. زاویه دید این نمایشگر ۱۷۸ درجه است و لذا حتی اگر در کنار آن نیز بنشینید تصاویر را به درستی مشاهده خواهید کرد.

در این نوت بوک از پردازنده Core i۷ اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce GTX ۱۰۶۰ ان ویدیا استفاده شده است. حافظه ۲۵۶ گیگابایتی اس اس دی و یک ترابایت هارددیسک سیگیت هم برای این محصول درنظر گرفته شده است. رم DDR۴ این نوت بوک هم ۱۶ گیگابایتی و دارای سرعت ۲۴۰۰ مگاهرتز است.

نوت بوک دیگر این مجموعه ROG Strix Scar Edition نام دارد و دارای پردازنده چهارهسته ای Core i۷ اینتل، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX ۱۰۶۰، ۲۵۶ گیگابایت حافظه اس اس دی، یک ترابایت حافظه SSHD و ۱۶ گیگابایت رم است. لپ تاپ یادشده دارای نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است.

Strix Hero Edition که اواسط نوامبر به بازار می آید ۱۶۰۰ دلار و Strix Scar Edition که به زودی قابل خرید خواهد بود۱۹۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: هات هاردویر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.