گرگان- مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان ضمن تشریح برنامه های تشیع شهید آقا شریعتی گفت: مراسم استقبال از پیکر شهید مهدی آقا شریعتی روز جمعه در گرگان برگزار می شود.

برنامه های استقبال و تشیع شهید «مهدی آقا شریعتی» اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، علی خالقی اظهار کرد: شهید مهدی آقا شریعتی که به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود پس از ۳۱ سال با تفحص کمیته جستجوی مفقودین در منطقه ام الرصاص شناسایی و به آغوش خانواده باز خواهد گشت.

وی افزود: پس از انجام مراحل آزمایش  DNA  توسط سپاه نینوا از خانواده شهید و تفحص شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین پیکر این شهید بزرگوار با آزمایشات انجام شده تطبیق داده شد و در حال حاضر در  معراج الشهداء تهران است.

مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: استقبال از پیکر مطهر این شهید بزرگوار در روز جمعه پنج آبان ماه ساعت ۱۶  از میدان سرخواجه به سمت مسجد امام رضا(ع) صورت خواهد گرفت و مراسم  وداع نیز همان شب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

خالقی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید در روز شنبه ۶ آبان ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه از معراج شهدای گرگان به سمت امامزاده عبدالله خواهد بود و پیکر مطهر این شهید در روستای  سفید چال هزارجریب به خاک سپرده خواهد شد.

شهید مهدی آقا شریعتی به صورت داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در یازدهم اسفند ماه سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.