رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مصوبه مربوط به معلمان حق‌التدریس با اولویت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

مصوبه به‌کارگیری معلمان حق‌التدریس ‌در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با ابراز خرسندی از حضور در استان لرستان و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان اظهار داشت: هدف اصلی از این سفر بازدید از حوزه آموزش‌وپرورش و آموزش عالی و تمامی دانشگاه‌ها و واحدهای آموزشی ازجمله دانشگاه علوم پزشکی، فنی و حرفه‌ای، علمی کاربردی و آزاد و دانشگاه لرستان است.

وی با اشاره به برگزاری نشستی با مسئولان آموزش‌وپرورش و مسئولان  دانشگاه‌ها طی این سفر افزود: در این نشست ضمن اینکه به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کنیم مسائل و چالش‌ها را منتقل و نقاط قوت آن‌ها را شناسایی کرده تا هر جا که ممکن است تقویت شود و در نشستی که در تهران با وزرای مربوطه خواهیم داشت مطرح کنیم و تلاش می‌شود این سفر دستاوردی برای آموزش‌وپرورش و آموزش عالی در حوزه فناوری داشته باشد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به آخرین وضعیت تصویب طرح به‌کارگیری معلمان حق‌التدریس بیان کرد: نمایندگان مجلس طرحی را دنبال کردند که این طرح سه‌شنبه آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی می‌شود و امیدواریم بتوانیم نظر کمیسیون را جلب کرده تا مصوبه‌ای درزمینهٔ معلمان حق‌التدریس داشته باشیم و یقیناً با اولویت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

وی از مسئولان استان خواست در مورد به‌کارگیری معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی و پرورشی و بهداشت مربوط به قبل از سال 91 که مورد تصویب قرارگرفته مساعدت کنند چراکه قانون در این زمینه دست آن‌ها را برای به‌کارگیری باز گذاشته است و در این مورد منتظر تصویب قانون جدید در مجلس نباشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.