گناباد- فرماندار گناباد از سنگ اندازی و تعلل سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و سرمایه گذاری در این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار گناباد از سنگ اندازی برخی بانک ها

به گزارش قدس انلاین، محمد علی نبی پور چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری گناباد که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد گفت: یکی از بانکها از ۹ ماه قبل اعتبارات در نظر گرفته شده صندوق توسعه ملی برای راه اندازی یک واحد بزرگ تولید کاشی در این شهرستان را جذب کرده اما با عناوین مختلف از پرداخت آن به سرمایه گذار و متقاضیان خودداری می کند.

وی افزود: این  برخورد سیستم بانکی، سرمایه گذار و مسئولان ذیربط در این شهرستان را کلافه کرده و به رغم پیگیری های مسئولان مربوطه، بانکها با آنان همکاری نمی کنند.

وی اظهار کرد: سنگ اندازی، کم کاری و تعلل در مسیر رونق اقتصادی و اشتغال گناباد از ناحیه هیچ بانک و دستگاه اجرایی قابل قبول نیست.

فرماندار گناباد همچنین با انتقاد از کم کاری در جذب تسهیلات اشتغال مشاغل خانگی در گناباد گفت: با وجود ۲ ماه باقی مانده از فرصت جذب این تسهیلات، تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده و دستگاههای اجرایی ذیربط باید بیشتر به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی کم بهره در گناباد پرداخت شده است افزود: باید با برنامه ریزی موثر از انحراف در توزیع اعتبارات جلوگیری نموده و اعتبارات را به صورت کامل جذب کرد.

نبی پور گفت: ارائه خدمات صادقانه به مردم و ارباب رجوع بستر مهم افزایش اعتماد مردم به مسئولان و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه گناباد نیز گفت: کشورهای استکباری که خود حامی اصلی تروریست ها و ناقض حقوق بشر در منطقه و جهان هستند، کشور ما را به پشتیبانی از گروههای تروریستی متهم می کنند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: برخی هنوز دید مثبت نسبت به آمریکا دارند و رفع مشکلات جامعه را در گرو راضی نگهداشتن آمریکا می دانند.

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان کشور آشنایی کافی با جنایت های آمریکا در قبل و بعد از انقلاب ندارند، اظهار کرد: باید این قشر را با سیاستهای خصمانه استکبار بیش از پیش آشنا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.