رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خدمت صادقانه به مردم و کمک به کارآمد شدن جوانان یکی از وظایف اصلی بسیج است.

یکی از وظایف اصلی بسیج کمک به کارآمدکردن جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع برخی از مدیران شورای اسلامی محلات اظهار داشت: ما باید یک سوال مهم را از خودمان بپرسیم و آن این است که وظیفه اصلی بسیج چیست؟

وی افزود: خدمت صادقانه به مردم و کمک به کارآمد شدن جوانان یکی از وظایف اصلی بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر ما به این وظیفه عمل نکنیم دچار خسران می شویم اما اگر به این وظیفه جامه عمل بپوشانیم، به وظیفه دینی، انقلابی و اجتماعی خود به خوبی عمل کرده ایم.

سردار غیب پرور تصریح کرد: وظیفه اول ما این است که به ایجاد و زنده کردن روحیه خودباوری در مردم کمک کنیم و اجازه ندهیم مردم خودباوری را فراموش کنند.

وی گفت: خدمت صادقانه در عرصه اجتماعی موجب کادرسازی برای انقلاب می شود؛ مهمترین نگاه بسیج نگاه فرهنگی اجتماعی است و باید این نگاه را دنبال کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به روحیه و تفکر انقلابی مردم خاطر نشان کرد: در هر صحنه ای که انقلابی عمل کرده ایم پیروزی برای ملت ایران بوده است.

سردار غیب پرور در پایان گفت: ما رسالتی بزرگ داریم، دنیا نمیخواهد ما باشیم و پیشرفت کنیم، اما به فضل خدا ملت ایران سرزنده است و امروز دنیا مبهوت غیرتمندی مردم ایران است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.