بردار سرخیو راموس مدیر برنامه های پدیده تازه بارسلونا است و این موضوع به مشکل تازه آبی اناری ها تبدیل شده است.

برادر سرخیو راموس سرنوشت پدیده بارسلونا را تعیین می کند!

به گزارش قدس آنلاین، خوزه آرناییز که تابستان امسال از وایادولید به تیم دوم بارسا پیوست، این روزها با درخشش خود چشم ها را خیره کرده است.

بارسلونا سه شنبه شب در زمین مورسیا توانست این تیم را با سه گل شکست دهد تا از حالا خود را در یک هشتم نهایی کوپا دل ری ببیند. آرناییز زننده یکی از گل های بارسا بود. پیش بینی می شود با توجه به درخشش او در دسته دوم فوتبال اسپانیا و همین بازی با مورسیا، او این فرصت را در ادامه فصل پیدا کند تا برای تیم اول بارسا هم به میدان برود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، رنه راموس(برادر سرخیو راموس) که مدیر برنامه های آرناییز است، سه پیشنهاد از بایرن مونیخ، آرسنال و من یونایتد دریافت کرده و در حال بررسی آنهاست.

آرناییز که همین تابستان به تیم دوم بارسا پیوسته، همواره از علاقه اش برای حضور در تیم اول باشگاه صحبت کرده و جالب اینکه رقم فسخ قرارداد او تنها ۲۰ میلیون یورو است.

به ادعای همین منبع، اگر آرناییز چراغ سبزی از سوی والورده برای حضور در تیم اول دریافت نکند، ممکن است تابستان بعد به یکی از سه پیشنهاد خود پاسخ مثبت دهد. بایرن قصد دارد از او به عنوان جانشین فرانک ریبری استفاده کند و دو تیم انگلیسی نیز مبهوت سرعت و تکنیک بالای آرناییز شده اند.

باید دید رنه راموس در مورد آینده موکلش که به زودی چهره ای مشهورتر در دنیای فوتبال می شود، چه تصمیمی خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.