تربت جام ـ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانودگی در شهرستان تربت جام خبر داد و گفت: توجه به مساله ورزش همگانی ضروری است و تاکید مقام معظم رهبری به مقوله ورزش همگانی نشان از اهمیت این مسئله بسیار مهم دارد.

 همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در تربت جام برگزار شد

احمد خمسه صبح امروز که در همایش همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی تربت جام در مجموعه وحدت  حضور داشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: ورزش همگانی در شهرستان تربت جام از یک وضعیت تقریباً قابل قبولی برخوردار می باشد وامیدواریم در سال ۹۶ ورزش همگانی در بین عموم مردم گسترده تر گردد.

 وی ترویج ورزش همگانی را دربین خانواده ها را از اهداف این همایش برشمرد وگفت: توسعه این ورزش می تواند در کیفیت جامعه سالم کمک کند و ضروری است برای گسترش ورزش همگانی همه دستگاه های متولی به کمک ورزش وجوانان شهرستان کمک کنند تا شاهد حضور بیشتر شهروندان در فضا های عمومی شهری باشیم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام  توصیه کرد: از مسئولین انتظار داریم که با شروع برنامه به کمپین سه شنبه های بدون خودرو بپیوندند تا همه کارکنان ادارات در روزهای سه شنبه هر هفته بدون خودرو به محل کار خود بروند.

شایان ذکراست؛ همایش بزرگ پیاده روی خانودگی در شهرستان تربت جام به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی به همراه جوایز نفیس که ازمسیر مزار شهدای گمنام، میدان شهدا، میدان ولی عصر و شهید بهشتی آغاز شده بود جوایز نفیس دربین ۳هزار شرکت کرده به قید قرعه کشی اهداء شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.