۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 570927

یزد - مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت:تمامی کارآموزان، اعم از دانش آموزان و دانشجویان ،سفیران اداره کل استاندارد استان و مروجان کیفیت هستند.

کارآموزان سفیران استاندارد هستند

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین ماجدی اردکانی، در جمع اعضا کارگروه آموزش و استاندارد سازی اداره کل اظهارداشت: در طول سال و در مقاطع زمانی مختلف،از مدارس،هنرستان ها، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان، دانش آموزان،هنرجویان و دانشجویان رشته های مختلف به استثناء گروه علوم پزشکی جهت طی نمودن دوره کارآموزی خود به این اداره کل می آیند .

وی افزود: از این که این عزیزان اداره استاندارد را جهت گذراندن واحد های کارآموزی  خود انتخاب می کنند، بسیار خوشحال هستیم این موضوع را به فال نیک گرفته و حضور کارآموزان را در اداره کل برای خودشان وخودمان یک فرصت می دانیم.
ماجدی تصریح کرد: حضور کارآموزان در اداره کل به لحاظ اجتماعی دارای وجوه بسیار خوبی  است و با توجه به این که در گروه های سنی نوجوان و جوان قرار دارند، سبب افزایش نشاط،شادابی،تحرک و پویایی سیستم می شوند که این موضوع بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است.

این مسئول گفت :کارآموزان در طول حضورشان در اداره کل ،با محورها،وظایف و اهداف استاندارد آشنا می شوند،و ما گاها از آن می خواهیم در مورد رویه های کاری در حال انجام ،اظهار نظر نمایند ،ضمن این که برخی ازآن ها در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد دارای حرف ها و ایده های خوبی هستند.

وی خاطر نشان ساخت:طی هفت ماهه امسال ۴۱۱۲ نفر ساعت از دانش آموزان و دانشجویان در اداره کل دوره های کار آموزی خود را گذرانده اند ،که در این راستا مسئولین ذیربط ،در صدد افزایش ظرفیت خود برای پذیرش هرچه بیشتر این عزیزان به عنوان کارآموز هستند.

مدیر کل اداره استاندارد استان افزود: فراهم نمودن امکان بازدید نونهالان مراکز  پیش دبستانی و دانش آموزان دبستان هااز جمله دیگر اقداماتی  است که در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد توسط اداره کل انجام می شود ،بنابر این لازم به ذکر است که ،طی مدت یاد شده ۲۳۸ نفر از این مجموعه بازدید داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.