پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان با یک اشتباه نتیجه دربی را به رقیب سنتی واگذار کردند.

دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس از نگاه یک پیشکسوت

به گزارش قدس آنلاین، محمد نوازی در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی هشتاد و پنجم گفت: هر دو تیم تلاش می کردند تا بتوانند سه امتیاز بازی را کسب کنند اما متأسفانه استقلال یک اشتباه کرد و همان اشتباه هم باعث شد تا آبی پوشان بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف قدیمی واگذار کنند.

وی در خصوص عملکرد آبی پوشان اظهار داشت: بازیکنان استقلال، شروع بسیار خوبی داشتند و حتی می توانستند در دقایق ابتدایی به گل دست پیدا کنند. البته شانس های بیشتری هم داشتند که یا با بی دقتی و یا بدشانسی از دست رفت.

نوازی در خصوص شرایط پرسپولیس یادآور شد: قرمز های تهرانی هم شرایط چندان خوبی نداشتند. نبود چند بازیکن و نتایج نسبتا ضعیفی که در بازی های قبل به دست آورده بودند باعث شد تا پرسپولیس هم روز خوبی نداشته باشد اما آنها تنها یک موقعیت داشتند و آن هم اشتباه بازیکنان استقلال بود که باعث شد یک پنالتی به نفع‌شان گرفته شود و با همان پنالتی به پیروزی دست پیدا کنند.

وی در خصوص عملکرد قاضی میدان نیز تصریح کرد: بدون تعارف باید بگوییم داوری ضعیف بود و در نتیجه بازی تأثیر بسزایی داشت. اعتقاد دارم او از تجربه بالایی برخوردار نبود و قضاوت دربی برای او زود بود. حیدری می خواست با دادن کارتهای زیاد، بازی را مدیریت کند اما جو ورزشگاه را متشنج می شد و دیدیم در اواخر دیدار چه اتفاقات ناخوشایندی هم رخ داد.

نوازی خاطرنشان کرد: دربی جای تجربه کسب کردن برای داور نیست و کمیته داوران باید از داوری استفاده کند که از تجربه بالایی برخوردار باشد و بتواند با یک مدیریت صحیح، موجبات به هم ریختن جو ورزشگاه را فراهم نکند.

وی در پایان و در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه هم افزود: طرفداران استقلال سنگ تمام گذاشتند، آنها ۹۰ دقیقه تیمشان را تشویق کردند و در پایان بازی، با اینکه استقلال بازی را واگذار کرده بود اما به حمایت از تیمشان پرداختند. بازیکنان باید قدر هواداران را بدانند ودر بازی های آتی باید به گونه ای بازی کنند که بتوانند با پیروزی برابر حریفان، خاطرات تلخ گذشته را برای آنها جبران کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.