اهواز_ استاندار خوزستان گفت: آب شرب به زودی به چذابه خواهد رسید و نیازی به تردد تانکرهای آبرسانی که موجب افزایش ترافیک میشوند نخواهد بود.

 آب شرب به زودی به چذابه خواهد رسید/عدم نیاز به تردد تانکرهای آبرسانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه پنجم آبان ماه در نشست ستاد اربعین در محل پایانه مرزی چذابه گفت: از زحمات همه عزیزان تشکر میکنم. انصافا در حوزه زیرساخت ها اقدامات موثر و سنگینی از اهواز تا چذابه در مدت کوتاه انجام شده است که اگر همت دست اندرکاران و عنایت ائمه اطهار نبود این شرایط محقق نمیشد. 

استاندار خوزستان افزود: از دستگاه های اجرایی و همچنین نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین پیمانکاران پروژه های زیرساختی که زحمات زیادی کشیدند صمیمانه سپاسگذارم. 

شریعتی اظهار کرد: الحمدلله مسیر روان و تردد در جریان هست و مشکل خاصی نیست البته مواردی هست که باید برای رفاه و افزایش رضایت زائران انجام دهیم. 

استاندار در خصوص وضعیت جاده ها عنوان کرد: در حوزه راه ها علاقه داشتیم که عمده جاده ها به آسفالت برسد اما قسمتی از آن با توجه به سنگینی کار نرسیده است اما انشاءالله تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.

شریعتی تاکید کرد: اقدامات عمرانی در منطقه همچنان با جدیت تداوم داشته باشد و به نحوی انجام شود که اخلالی در روند تردد زائران ایجاد نکند. 

استاندار خوزستان با اشاره به لزوم آسفالت کامل محل جدید مواکب برای سال آینده گفت: محل استقرار مواکب به طور کامل آسفالت شود و محل قدیم مواکب برای سال آینده برچیده شود تا دغدغه های مسوولان امنیتی هم برطرف شود و مکان دائمی برای موکب داران داشته باشیم. 

شریعتی خاطرنشان کرد: بعد از چهارخطه شدن جاده ها لازم است گارد ریل نصب شود و روشنایی جاده ها هم تامین شود. 

استاندار خوزستان تاکید کرد: کار استقرار سرویس های بهداشتی برای مواکب باید به سرعت تمام شود و قابل قبول نیست بیش از این طول بکشد همچنین برای وسایل نقلیه تابلوهای نمایش دهنده مسافت باقیمانده تا پارکینگ ها در طول جاده نصب شود. 

شریعتی تصریح کرد: آب شرب هم به زودی به منطقه خواهد رسید و نیازی به تانکرهای آبرسانی که موجب افزایش ترافیک میشوند نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.