بجنورد- مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان شمالی از برگزاری مسابقه عکس «حجت خدا» ویژه دانش‌آموزان خراسان شمالی خبر داد.

برگزاری مسابقه عکس «حجت خدا» در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، گریانلو در این خصوص گفت: مسابقه عکس موبایلی «حجت خدا» به صورت کاری مشترک از سوی مخابرات و اداره کل آموزش و پروش استان  ویژه دانش آموزان و با همکاری صداو سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید استان و همراه اول، برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش آموزان می‌توانند تصاویر موبایلی خود از رویدادهای مرتبط با ایام محرم، واقعه عاشورا، شهیدان مدافع حرم و شهید حججی را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: شرکت تمامی دانش آموزان استان در این مسابقه آزاد و هر یک از شرکت کنندگان می‌توانند با عضویت در کانال تلگرام مخابرات استان آثار خود را با قید مشخصات شخصی (نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه) حداکثر تا پایان روز ۲۰ آبان ماه ‌ برای ادمین کانال به آدرسtckhn@ ارسال کنند.

وی یادآور شد:تصاویر باید به صورت فایل JPG ارسال شود و هر دانش آموز می‌تواند فقط یک عکس ارسال کند طبق ضوابط و قوانین مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد.

لازم به ذکر است به اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و منتخبین مسابقه فوق در برنامه زنده تلویزیونی صدا و سیمای مرکز استان معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.