گیلان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ضمن ابراز تاسف از اقدام غیر انسانی یکی از پرسنل اداره راهداری آستارا مبنی بر حمل لاشه یک سگ، تصریح کرد: فرد خاطی شناسایی شده و برابر ضوابط و مقررات با وی برخورد خواهد شد.

برخورد با پرسنل خاطی مبنی بر حمل غیر انسانی لاشه سگ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، ۴ آبان فیلمی از حمل نامناسب و غیر انسانی لاشه یک قلاده سگ توسط کامیون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در جاده آستارا به استان اردبیل در فضای مجازی منتشر شد که علاوه بر جریحه   دار کردن احساسات دوستداران محیط زیست، واکنش هایی را در پی داشت.

مهندس نازک کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان  اظهار کرد: پیرو انتشار فیلمی مبنی بر حمل و رفتار غیر انسانی با لاشه یک سگ توسط گشت راهداری شهرستان آستارا در فضای مجازی، بلافاصله این موضوع مورد پیگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفت.

وی ضمن ابراز تاسف از این اقدام غیر انسانی یکی از پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آستارا، تصریح کرد: فرد خاطی شناسایی شده و برابر ضوابط و مقررات با وی برخورد خواهد شد.

نازک کار گفت: اداره   کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اینکه مردم به موضوعات اینچنینی حساسیت به خرج می دهند، خرسند است لذا برای رسیدگی سریع   تر به این گونه موارد، شهروندان می توانند گزارش های خود را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.