۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
کد خبر: 571047

رئیس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران به نوعی بیماریی پرداخت که بیماران آن بین جراحان، ارتوپدها، متخصص داخلی و متخصص عفونی سرگردان هستند.

بیمارانی که بین متخصصان سرگردان هستند

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی طبایی - متخصص پوست و مو درباره بیماران مشکلات دچار زخم اظهار داشت: مشکل بیماران زخم این است که در جامعه متولی ندارند یعنی ما مراکز معتبر زخم نداریم که بیمار آنجا مراجعه کند و برای او‌ تشخیص، درمان، بازتوانی و آموزش در مورد زخم انجام بگیرد.

طبایی ادامه داد: بنابراین بیمار بین متخصص‌های مختلف سرگردان می‌ماند، به متخصص پوست مراجعه می‌کند، به جراح، ارتوپد، متخصص داخلی، متخصص عفونی و همکاران مختلف. براین اساس ما سعی کردیم در مرکز جامع ترمیم زخم جهاد دانشگاهی شرایطی را فراهم کنیم که متخصصین رشته‌های مختلف بتوانند راجع به یک بیمار مشاوره دهند، تصمیم بگیرند و کار درمانی اش را انجام دهند و فاز یک این کلینیک راه اندازی شده است.

رئیس کنگره زخم و ترمیم بافت درباره آدرس مرکز جامع ترمیم زخم نیز گفت: بیماران باید در تهران به خیابان انقلاب، نزدیک دانشگاه تهران، خیابان ابوریحان مراجعه کنند که این مرکز در دو ساختمان مجزا دارای بخش تخصصی و فوق تخصصی واریس دارد که بیماران واریس و زخم واریسی را درمان می‌کند و بخش معظم این مرکز بیماران زخم‌های دیابتی را در دو بخش مختلف ساماندهی کرده و این بخش‌ها به مرور در حال تکمیل شدن هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.