خرم‎آباد- صبح روز شنبه بازنشستگان جهاد کشاورزی لرستان به دلیل عدم پرداخت مطالبات‎شان توسط این نهاد دست به تجمع اعتراض‌آمیز زدند.

تجمع اعتراض آمیز بازنشستگان جهاد کشاورزی لرستان

به گزارش خبرنگار قدس‏ آنلاین؛ تجمع‌کنندگان معترضند اداره کل جهاد کشاورزی استان نه تنها مطالبات بازنشستگی آنان را پرداخت نکرده بلکه با پاس کاری به سازمان برنامه و بودجه و استانداری آنان را بیش از پیش سردرگم کردهاند.

دولتشاهی به نمایندگی از معترضین در گفتوگو با قدس آنلاین گفت: بیش از یک سال و نیم از بازنشستگی ما در جهاد کشاورزی استان میگذرد اما متأسفانه نه تنها این نهاد مطالبات ما را پرداخت نکرده بلکه بین مثلث جهاد، استانداری و سازمان برنامه و بودجه سردرگم شدهایم.

وی افزود: هیچ ارگان و نهادی مسئولیت وضعیت بازنشستگان جهاد کشاورزی استان را بر عهده نمیگیرد.

این معترض تصریح کرد: ما چیزی بیش از حقمان را نمیخواهیم.

دولتشاهی اشاره کرد: روزگاری که کشور نیاز به سازندگی داشت ما بهعنوان سربازان عرصهی سازندگی از دل و جان برای آبادانی استان تلاش کردیم متأسفانه مسئولین این نهاد در استان هم اکنون با آرامش تمام پشت میز مدیریت‏شان نشستهاند حتی حاضر نیستند حق قانونی ما را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: نزدیک به ۲ سال است که بازنشسته شده‏ایم. تمام نهادها و ارگانها وقتی کارکنانش را بازنشست میکنند با احترام حین پرداخت مطالبات‏شان آن‏ها را بدرقه می‏کنند اما متأسفانه جهاد کشاورزی استان حتی طلب عادی ما را پرداخت نکرده است.

دولتشاهی افزود: ۸۰۰هزار تومان از حقوقم کسر شده است من هزینه‏های خانواده‏ام را براساس حقوق ماهانه تنظیم کرده‏ام اما هم‏اکنون با این حقوق نمی‏توانم جواب‏گوی خانواده باشم.

این معترض بیان کرد: نه مسئول جهاد کشاورزی استان جوابگوست و نه استانداری و برنامه و بودجه تا برطرف شدن مشکلات‏مان دست از اعتراض برنمی‏داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.