زاهدان- دیر ستاد مردمی اربعین در سیستان و بلوچستان گفت: در سامانه پیامکی رباط بیش از ۲ هزار نفر از علاقمندان جهت خدمت رسانی به زوار غیر ایرانی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۰۰ نفر براساس توانایی ها و تخصص مورد نیازی که داشته اند در قالب خدام ستاد اربعین مردمی زوار غیر ایرانی ساماندهی شده اند.

 تکریم زائران پاکستانی اربعین توسط ۸۰۰ خادم در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین رضا بختیاری در حاشیه بازدید خبرنگاران از موکب امام خامنه‌ای زائر سرای موقوفه امام رضا (ع)، اظهار داشت: در سال گذشته ۲۲ هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه جهت حضور در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی از خدمات ایران بهره مند شده اند و در سال جاری پیش بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه وارد استان شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته استان سیستان و بلوچستان جهت تکریم زائران پاکستانی تعداد دو موکب داشته که در سال جاری دو موکب دیگر در شهرهای نصرت آباد طایفه بزرگ نارویی و در سفید آبه طایفه بزرگ براهویی تمام فعالیت ها و خدمات رسیدگی به این زائران را انجام می دهند.

بختیاری بیان کرد: ستاد اربعین حسینی مردمی سیستان و بلوچستان از اول آبان ماه بصورت رسمی کار خود را آغاز کرده است که تاکنون بیش از ۶ هزار نفر زائر پاکستانی تکریم شده اند.

وی عنوان کرد: زائران از لحظه حضور در موکب امام خامنه‌ای از ۵ خدمت( اسکان ، حمل و نقل، بهداشت و درمان، اطعام، فرهنگی) بهره مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.