کرج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در حالی که توسعه صادرات در کشور کاهشی ۳ درصدی را نشان می دهد میزان صادرات این استان در نیمه نخست سال ۹۶ رشد داشته است.

رشد صادرات استان البرز در نیمه نخست سال ۹۶

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ایرج موفق اظهار کرد: براساس بررسی های صورت گرفته و درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان صادرات البرز۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر حضور مستمربخش خصوصی استان البرز در نمایشگاه های بین‌المللی گفت: یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی توسعه صادرات است که در راستا البرز توانسته موفق عمل کند و روندی صعودی را پیش بگیرد.

موفق با بیان اینکه تقویت نیروهای متخصص برای توسعه صادرات البرز در حال انجام است، افزود:در این ارتباط  فراخوانی در سامانه در جهت حضور صادرکنندگان  در حال انجام است و در آینده نزدیک کارگروهی برای ارزیابی  وپایش واحدهای صنعتی برتر استان البرز تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ۱۰ درصد واحدهای صنعتی کشور در استان البرز فعال است، تصریح کرد: در سال ۹۴، تعداد ۴۰ واحد صنعتی استان البرز به عنوان نمونه ملی انتخاب شد و در سال ۹۵ نیز با رشدی ۱۰ درصدی این میزان به ۵۰ واحد نمونه کشوری رسید  که امیدواریم با فعالیت بیشتر رشد سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی در البرز افزایش یابد.

موفق ازساخت سایت نمایشگاه بین‌المللی دائمی البرز در مساحت۴۶ هکتار خبردادو گفت: سایت موقت نمایشگاهی البرز در منطقه گلشهر شکل گرفت که در ادامه با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات و زمین نمایشگاه دائمی دریافت شد و امید می رود تا پایان سال ۹۷ این سایت نمایشگاهی به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.