۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 571270

شهرکرد- مخاطبان قدس در استان چهارمحال و بختیاری در گفتگوی تلفنی با قدس مشکلات و مسائل شهر و روستای خود را مطرح کردند.

حرف مردم

پروژه مسکن مهر چی شد؟

علی‌رغم وعده‌های دولت در خصوص اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان مهرماه سال جاری، هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و در شرایطی که تمام مردم کل بدهی خود را به مسکن مهر پرداخت کرده‌اند، اما بسیاری از متقاضیان، واحدهای خود را تحویل نگرفته اند و کشمکش‌های زیادی بین اداره راه و شهرسازی و پیمانکاران پروژه وجود دارد.

ادارات تعطیل شدند!

با توجه به اینکه استان بیش از یک ماه است که استاندار ندارد و استانداری با سرپرست اداره می‌شود، گویی تمام ادارات و سازمان‌ها همه تصمیم‌گیری‌ها و کارهای روزمره خود را هم تعطیل کرده‌اند و همه به‌نوعی منتظر انتخاب استاندار هستند. از مسئولان خواهشمندیم که هرچه زودتر نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری جدی شود چراکه امور جاری مردم در ادارات با مشکل روبه رو شده است.

زمین فوتبال انبار شد

تمام بخش لاران دارای یک زمین فوتبال بود که اکنون به خاطر بی‌تدبیری و بی‌برنامگی سازمان تربیت‌بدنی این زمین از محلی برای فوتبال و ورزش به یک انبار بزرگ تغییر کاربری داده است. از مسئولان امر خواهشمندیم هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند.

سالن ورزشی شهر وردنجان

 سالن ورزشی شهر وردنجان که در هفته دولت افتتاح شد، متأسفانه مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و همچنان دارای نواقص زیادی است که از مسئولین تربیت‌بدنی خواستاریم، نسبت به تکمیل این سالن ورزشی اقدام‌های لازم را انجام دهند.

آسفالت می‌خواهیم

با اینکه ورودی شهرکرد-اصفهان از ورودی‌های مهم شهرکرد است، اما ازلحاظ آسفالت جاده‌ای بسیار ضعیف است که باعث شده، مشکلاتی برای خودروهای عبوری از این مسیر به وجود آید. خواهشمندیم شهرداری در این زمینه اقدام کند.

شعبه بانک ملی کوهرنگ

از آنجا که شهرستان کوهرنگ افزون ‌بر ۲۰ سال است که به شهرستان تبدیل‌شده و تمام ادارات و نهادهای دولتی در آنجا نمایندگی دارند، اما متأسفانه هنوز در این شهرستان هیچ شعبه‌ای از بانک ملی تأسیس نشده. بنابراین عاجزانه از دستگاه‌های مربوطه خواهشمندیم در خصوص تأسیس یک شعبه از بانک ملی در این شهرستان اقدام کنند.

شبکه فاضلاب چالشتر

سال‌هاست که مسئولین وعده ساخت شبکه فاضلاب در اشکفتک و چالشتر را داده‌اند، اما هنوز جز یکی از خیابان‌ها که آن‌هم به‌طور کامل انجام نشده، هیچ اقدامی برای ساخت شبکه فاضلاب در این مناطق صورت نگرفته است.

نقاط حادثه‌خیز

جاده شهرکرد-کیار یکی از پرترددترین جاده‌های مواصلاتی استان است و با اینکه تصادفات زیادی که در این جاده رخ‌داده، اما متأسفانه هنوز در خصوص برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز این جاده کاری انجام نشده است.

لردگان برق می‌خواهد

با توجه به اینکه بسیاری از نقاط شهرستان لردگان از نعمت برق محروم هستند، مقرر بود، تعدادی پنل خورشیدی برای تأمین برق این مناطق واگذار شود، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

مشکل بارش داریم

نظر به اینکه فصل بارش در پیش است و بسیاری از نقاط شهرکرد از جوی‌های مناسب برخوردار نیست و در زمان بارش مشکلات زیادی را برای ساکنین این خیابان‌ها به وجود می‌آورد، از مسئولین خواهشمندیم در این خصوص چاره‌اندیشی اساسی شود.

دشت ممنوعه

دشت شهرکرد به یکی از دشت‌های ممنوعه و کانون ریزگردها تبدیل‌شده است و مشکلات زیادی را برای سلامتی مردم شهرکرد به وجود آورده است. چرا مسئولین در این زمینه هیچ کار مؤثری انجام نمی‌دهند.

آب آشامیدنی

یکی از مشکلات عمده شهرستان بروجن نبود آب آشامیدنی است. از مسئولین خواهشمندیم در خصوص تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه انتقال آب بن به بروجن اقدام‌های اساسی صورت گیرد چراکه زندگی مردم این شهرستان به دلیل نبود آب آشامیدنی به مخاطره افتاده است.

خرید گندم تضمینی!

شغل من کشاورزی است و با اینکه دو ماه از فصل کاشت محصول گذشته است، اما دولت تاکنون نرخ خرید تضمینی گندم را اعلام نکرده است و کشاورزان در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.