جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر در سخنرانی روز گذشته خود و در واکنش به اتهامات گسترده آزار علیه زنان در وست مینیستر گفت که آزار جنسی در پارلمان رونق یافته است.

کوربین: آزار جنسی در راهروهای پارلمان بریتانیا افزایش یافته است

به گزارش قدس آنلاین، کوربین در  کنفرانسی تجاری فرهنگ منحرف و پستی را که به گفته وی به مردها اجازه اذیت و آزار زنان با استفاده از مصونیت دیپلماتیک داده می‌شود را به باد انتقاد گرفت.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که  گزارشاتی مبنی بر اینکه محققان و مشاوران زن پارلمان از یک گروه واتس‌آپ برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به عاملین آزار استفاده می‌کنند، منتشر شد.

در این گروه همواره هشدارهایی درباره رفتار نامناسب برخی اعضای پارلمان به دیگر زنان شاغل داده می‌شد. گفته می‌شود نام

مقامات ارشد از هر دو حزب کارگر و محافظه‌کار در این گروه دیده می‌شود.

کوربین در سخنرانی خود گفت: سوءاستفاده جنسی و رفتار آزاردهنده مردان در برابر زنان به هیچ صنعت، محل کار و یا نهادی محدود نیست.  این مسئله ریشه در روابط قدرت نامساوی داشته که با زنان  به عنوان اشخاص تحت امر مردان برخورد می‌کند و در فرهنگی دیده می‌شود که سوءاستفاده از زنان همواره پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: این مشکل با برخورد با افرادی که درخواستهای نامناسب از زنان می‌کنند متوقف نخواهد شد، بلکه به فرهنگی مرتبط است که تا کنون سوء استفاده را تحمل کرده است. این فرهنگی پست و منحرف است که در راهروهای قدرت، ازجمله وست مینیستر رشد یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.