اهواز_ استاندار خوزستان با مثبت ارزیابی کردن وضعیت در هر دو مرز تردد زائران اربعین حسینی از استان خوزستان گفت: در هر دو مرز شلمچه و چذابه امکانات لازم برای استقبال از زائرین عزیز فراهم شده است.

امکانات لازم برای استقبال از زائران فراهم شده است

به گزارش قدس آنلاین، خوزستان غلامرضا شریعتی شامگاه روز یکشنبه هفتم آبان ماه آخرین وضعیت مرزهای شلمچه و چذابه و خدمت رسانی و روند تردد زائران اربعین حسینی را تشریح کرد.  

استاندار خوزستان با مثبت ارزیابی کردن وضعیت در هر دو مرز تردد زائران اربعین حسینی از استان خوزستان گفت: در هر دو مرز شلمچه و چذابه امکانات لازم برای استقبال از زائرین عزیز فراهم شده است، در شلمچه از نظر زیرساخت‌ها وضعیت بسیار مناسب است و جاده ها چهار خطه هستند و گاردریل برای ایمنی در جاده ها نصب شده است.  

شریعتی افزود: پارکینگ به مساحت ۱۲۰ هکتار در شلمچه فراهم شده است و مواکب در حال استقبال از زائرین هستند. همچنین سرویس های بهداشتی فراهم شده و بیمارستان صحرایی مستقر شده است.  

استاندار در خصوص وضعیت در مرز چذابه توضیح داد: در چذابه زیرساخت های لازم به حد قابل قبولی رسیده است اگر چه برخی از آنها که برای درازمدت و به صورت دائم خدمات ارائه خواهند داد تکمیل نشده است و انشاءالله در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید اما از بابت راه های منتهی به چذابه و استقرار مواکب و خدمت رسانی به زائران خوشبختانه شرایط خوبی فراهم شده و مشکل خاصی نداریم.  

وی تصریح کرد: پارکینگ ها هم در مرز چذابه امسال از ۲۵ هکتار به ۶۰ هکتار افزایش یافته است و با دیوار محصور شده است و پلیس و نیروهای امنیتی هم در حال خدمت به زائران هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.